دلفی: قول می‌دهم ازبکستان را شکست دهیم/ مجیدی مرا می‌شناخت!

دلفی: قول می‌دهم ازبکستان را شکست دهیم/ مجیدی مرا می‌شناخت!

پایگاه خبری فوتبالی - یونس دلفی، بازیکن تیم فوتبال امید ایران گفت که سرمربی پیشین این تیم، او را به خوبی می‌شناخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، یونس دلفی درخصوص اردوی تیم فوتبال امید ایران که از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده، گفت: من امروز به اردوی تیم اضافه شدم و به دلیل شخصی نتوانستم روز گذشته در تمرینات حاضر باشم. همه بازیکنان با روحیه و سرحال تمرین می‌کنند و امکانات خوبی فراهم شده است. نیاز به حمایت داریم تا جلو برویم. خیلی وقت است که با این بازیکنان کنار هم کار کردیم، با هم هماهنگ هستیم و از یکدیگر شناخت داریم.

بازیکن ایرانی تیم شارلوای بلژیک درخصوص اینکه در ترکیب اصلی این تیم قرار ندارد، خاطرنشان کرد: به خاطر مصدومیت ابتدای فصل در تیم بازی نمی‌کنم. اول فصل بدشانسی آوردم و با مصدومیتی که داشتم، شانس بازی در ترکیب ثابت تیم از ابتدای فصل را از دست دادم. امیدوارم در آینده بتوانم در ترکیب شارلوا به میدان بروم.

دلفی درباره انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید امیدهای ایران گفت: خیلی وقت است که با او کار می‌کنیم. ما و استیلی نسبت به یکدیگر کامل داریم و او خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. استیلی از لحاظ دانش و نظم، سطح بسیار بالایی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی پیشین تیم امید او را می‌شناخت یا خیر، گفت: نمی‌دانم موضوع چیست، اما با اینکه در یک اردو با مجیدی کار کردم و تنها برای بازی‌ها به ایران می‌آمدم، او مرا می‌شناخت.

بازیکن تیم امید ایران درخصوص دعوت امید نورافکن به اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: این موضوع باعث شد بچه‌ها محکم و با روحیه مضاعفی تمرین کنند و اکنون برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند. ویلموتس به همه بازیکنان بها می‌دهد و می‌بینیم برخی بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت می‌کند که سابقه دعوت به این تیم را نداشته‌اند. این برای همه بازیکنان خوشحال‌کننده است.

دلفی درمورد همگروهی امیدهای کشورمان با تیم‌های کره جنوبی، چین و ازبکستان گفت: گروه ما خیلی سخت است. با برخی تیم‌های قدرتمند بازی کردیم و قول می‌دهم ازبکستان را شکست می‌دهیم. در دیدارهای دوستانه‌ای که با این تیم داشتیم، با یکدیگر هماهنگ نبودیم و نظمی نداشتیم. تلاش می‌کنیم با کمک کادر فنی و بازیکنان، به المپیک 2020 صعود کنیم.

1984