جعفری: تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته‌ام/ امیدوارم مهاجری از نساجی نرود

جعفری: تاکنون در چنین شرایطی قرار نگرفته‌ام/ امیدوارم مهاجری از نساجی نرود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مهمترین دغدغه رضا مهاجری حل شدن مشکلات نساجی است و امیدوارم این مربی از تیم ما جدا نشود.

به گزارش فوتبالی، حسن جعفری در گفت‌و‌گویی در ارتباط با عدم صدور کارت بازی چند بازیکن نساجی و اینکه گفته می‌شود قرار است کارت بازی خودش به همراه میلاد سرلک و رضا دهقانی ابطال شود، اظهار داشت: این اتفاقات به دلیل بدهی باشگاه نساجی است. مسئولان باشگاه ضمانت داده بودند بدهی‌ها پرداخت شود که ظاهرا این اتفاق رخ نداده است. حالا هم می‌گویند قرار است جلوی بازی کردن من، سرلک و دهقانی گرفته شود که این اتفاق اصلا خوب نیست.

وی ادامه داد: تا حالا در چنین شرایطی قرار نگرفته‌ام و این وضعیت اصلا برای یک بازیکن خوب نیست. یک فوتبالیست نباید چنین دغدغه‌هایی داشته باشد و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

بازیکن نساجی در خصوص برخی شایعات مبنی بر جدایی رضا مهاجری از نساجی عنوان کرد: مهاجری برای تیم ما زحمات زیادی کشیده و در شرایط سختی که قبل از شروع فصل وجود داشت، تیم را جمع کرد. مهاجری دنبال دستمزد خودش نیست و توقع مهم او این است که مشکلات نساجی حل شود. از چند بازیکن خودمان به دلیل بدهی نتوانستیم استفاده کنیم و حالا بحث ابطال کارت چند بازیکن دیگر هم مطرح است. این مسائل شرایط را سخت می‌کند. امیدوارم هر چه زودتر آرامش در تیم حاکم شود و مهاجری هم از نساجی نرود.

7655