دلخوری گرت بیل از رئال مادرید؛ ستاره ولزی به دنبال جدایی

دلخوری گرت بیل از رئال مادرید؛ ستاره ولزی به دنبال جدایی

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی از شرایطش در رئال مادرید دلخور است. بازیکن ولزی حس می کند که شرایط ماندن در برنابئو دیگر برای او امکان پذیر نیست و به همین خاطر از جاناتان بارنت وکیلش خواسته تا در تابستان 2020 درها را به روی خروجش از برنابئو باز کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه آس گزارش داده است که دلیل اصلی جدایی دلخوری گرت بیل از رئال مادرید و زیدان مربوط به خط خوردنش از لیست بازی لیگ قهرمانان مقابل بروژ است. رئال مادرید در این بازی خانگی با نمایشی ضعیف به تساوی دو بر دو تن داد که گرت بیل با نظر زیدان از لیست خط خورد. بازیکن ولزی حس می کند که با توجه به این که مصدومیتی نداشته و آمادگی کامل داشته، دلیلی برای این که از لیست بازی خط بخورد، وجود نداشته چرا که می توانسته به تیم کمک کند تا در این بازی برنده شود.

گرت بیل از شرایطش در رئال مادرید دلخور است. او هم از زیدان ناراضی است و هم از باشگاه. در حقیقت بازیکن ولزی حس می کند که باشگاه رئال مادرید آن طور که باید و شاید به اندازه ستاره های دیگر تیم نظیر سرجیو راموس از او دفاع نمی کند و به همین خاطر ترجیح می دهد که مسیرش را در تیمی خارج از اسپانیا ادامه بدهد.

بیل که شروع فصل خوبی در رئال مادرید داشته و نسبت به شش فصل اخیر نمایش باثبات تری از خود ارائه داده، در اندیشه جدایی از رئال مادرید است. این بازیکن گل های مهمی در سالهای اخیر برای رئال مادرید زده، از گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2014 گرفته تا دبل در فینال 2018 در کیف. اما او حس می کند که به اندازه ای که برای رئال مادرید زحمت کشیده مورد توجه قرار نگرفته و به همین خاطر به صورت جدی گزینه رفتن را روی میز قرار داده است. 

بیل در تابستان اخیر نیز پیشنهادی جدی از تیم جیانگسو سونینگ در لیگ چین داشت اما رئال مادرید اجازه جدا شدنش را نداد. حالا باید دید که واکنش باشگاه رئال مادرید به دلخوری و ناراحتی بازیکن ولزی خود چیست.