ستاره یونایتد: در انگلیس به دنیا آمدم اما کسی به تیم ملی دعوتم نکرد

ستاره یونایتد: در انگلیس به دنیا آمدم اما کسی به تیم ملی دعوتم نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل جیمز، ستاره ولزی منچستریونایتد، تایید کرد که علیرغم این که در کشور انگلیس به دنیا آمده اما هرگز کسی برای دعوت به تیم ملی این کشور با او تماس نگرفته است. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 21 ساله در اولین فصل حضور خود در منچستریونایتد نمایش درخشانی داشته و در حال حاضر با سه گل زده در کنار مارکوس راشفورد قرار دارد. جیمز در آستانه دیدار انتخابی یورو 2020 تیم ملی ولز برابر اسلواکی و کرواسی اعلام کرد که هرگز کسی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس با او تماس نگرفته است اما پدرش که اهل ولز بود تلاش کرد تا این بازیکن را به تیم ملی این کشور معرفی کند. جیمز در این باره گفت: " پدرم وقتی 12 ساله بودم من را به اردویی در شمال ولز برد. از آن زمان همیشه برای گروه های سنی متفاوت ولز به میدان رفتم. نمی توانم بگویم که انگلیس هیچ وقت برای دعوت کردن من به تیم ملی تلاش کرد. "

جیمز تابستان امسال با قراردادی به ارزش 15 میلیون پوند از تیم دسته اولی سوانسی به منچستریونایتد پیوست و در طول فصل و علیرغم عملکرد ضعیف تیم توانست تنها نقطه درخشان حاضر در اولدترافورد باشد و در 4 حضور خود در لیگ برتر 3 گل برای این تیم به ثمر برساند. 

1070