با اخراج گایگو؛ ماچین سرمربی جدید اسپانیول شد

با اخراج گایگو؛ ماچین سرمربی جدید اسپانیول شد

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه اسپانیول عصر روز دوشنبه رسما داوید گایگو سرمربی این تیم را از سمت خود برکنار کردند و بلافاصله نام پابلو ماچین را به عنوان سرمربی جدید تیمشان معرفی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، باخت دردناک اسپانیول مقابل مایورکا در روز یکشنبه، باعث شد تا سران اسپانیول خیلی سریع برنامه و تصمیمشان برای برکناری گایگو را اجرایی کنند. اسپانیول زیرنظر گایگو عملکرد نامطلوبی داشت واز 24 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز کسب کرده. حالا پابلو ماچین جانشین گایگو شده و هدایت اسپانیول را در دست خواهد گرفت. او قرارداد جدیدی را که تا پایان این فصل و یک فصل دیگر اعتبار خواهد داشت (تا سال 2021 ) به امضا رسانده و مراسم معارفه اش در روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

حالا وبه لطف وقفه برگزاری بازیهای ملی، ماچین ده روز فرصت خواهد داشت تا تیم جدیدش را برای بازی بعدی که روز 20 اکتبر مقابل ویارئال برگزار خواهد شد آماده کند. اسپانیول در پایان هفته هشتم رقابتهای لالیگا از 24 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول و در رده یکی مانده به آخر قرار دارد. البته آنها در رقابتهای لیگ اروپا عملکرد خوبی را به نمایش می گذارند و روز پنجشنبه در شهر مسکو به برد ارزشمندی دست یافتند ولی عملکرد ضعیفشان در رقابتهای لالیگا منجر به برکناری گایگو از سمتش شد.

6363