ونگر: دلیل افت پوگبا چیست؟ ممانعت یونایتد از جدایی اش

ونگر: دلیل افت پوگبا چیست؟ ممانعت یونایتد از جدایی اش

پایگاه خبری فوتبالی- در طول فصل تابستان صحبتهای فراوانی در مورد احتمال جدایی پل پوگبا از یونایتد و انتقالش به رئال مادرید به گوش می رسید؛ اما او نهایتا در اولدترافورد ماندگار شد و در طول فصل جاری عملکرد ضعیفی را از او شاهد هستیم. افت چشمگیر پوگبا نقش پررنگی در عملکرد ضعیف یونایتد در طول این فصل داشته و شیاطین سرخ تا پایان هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر از 24 امتیاز ممکن تنها 9 امتیاز کسب کرده اند و در رده دوازدهم جدول جای دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، حالا آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال و هموطن پل پوگبا در گفتگو با بین سپورت نظرش را در مورد شرایط پوگبا در تیم یونایتد مطرح کرده است. او اعلام کرده که در هیچ یک از لحظات این فصل، پوگبا در اوج آمادگی نبوده است. ونگر دراین رابطه گفته:« پوگبا از نظر فیزیکی قابل اطمینان و مطمئن نیست و بازیکنی است که برای به نمایش گذاشتن توانایی هایش به این نیاز دارد که در اوج باشد.»

ونگر در ادامه در مورد دلیل افت پوگبا گفته:« زمانی که یک بازیکن می کوشد تا از تیمش جدا شود ولی سد راه او می شوند، این ماجرا برروی عملکرد او در زمین چمن تاثیرگذار خواهد بود.» ونگر  در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که پوگبا به این دلیل در اوج نیست که حس می کند یونایتد تیم ایده آلی برای رقابت کردن نیست:« یونایتد این روزها اصلا توان رقابت کردن ندارد و به همین خاطر هم هست که پوگبا حاضر به تمدید قراردادش با این تیم نشده است.»

ونگر در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که باوجودی که جدایی پوگبا از یونایتد در ماه های آتی اجتناب ناپذیر است، بعید می داند که آینده نامعلوم این ستاره فرانسوی، باعث افت او شده باشد.

6363