پیراهن جدید تیم ملی ایتالیا دیگر لاجوردی نخواهد بود!

پیراهن جدید تیم ملی ایتالیا دیگر لاجوردی نخواهد بود!

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال ایتالیا روز دوشنبه از پیراهن جدید تیم ملی این کشور که با الهام از دوره رنسانس طراحی شده، پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، رونمایی از این پیراهن باعث حیرت فوتبال دوستان درسراسر دنیا شده است. چرا که برخلاف عرف سالها و دهه های اخیر، بازیکنان تیم ملی ایتالیا از این پس دیگر پیراهن لاجوردی همیشگی اش را که همه به دیدن آن عادت کرده بودیم، به تن نخواهند کرد. پیراهن جدید طراحی شده برای تیم ملی ایتالیا به رنگ سبز تیره است که با الهام گرفتن از دوره رنسانس طراحی شده است. فدراسیون فوتبال ایتالیا با انتشار یک ویدیوی کوتاه و یک مقاله کوتاه خبری این پیراهن را معرفی کرده است.

استفاده از پیراهن سبز تیره برای تیم ملی فوتبال ایتالیا، به منزله شروعی جدید برای آتزوری خواهد بود و یاد آور پیراهنهای سبزی است که در گذشته بازیکنان تیم های ملی پایه ای ایتالیا به تن می کردند و حالا از این پس شاگردان روبرتو مانچینی را با پیراهنهایی به رنگ سبز تیره خواهیم دید. درعین حال استفاده از این رنگ برای پیراهن تیم ملی ایتالیا به نحوی بزرگداشت پیراهنی است که تیم ملی این کشور یک بار در سال 1954 به تن کرد وبا آن توانست تا در استادیو الیمپیکوی شهر رم 0-2 از سد آرژانتین عبور کند.

خلاقیت در طراحی این پیراهن تحسینهای زیادی را به همراه داشته و اولین بار تیم ملی ایتالیا در روز 12 اکتبر و در بازی با تیم ملی یونان از آن استفاده خواهد کرد تا تدریجا خاطره پیراهن لاجوردی ایتالیایی ها از ذهن فوتبال دوستان فراموش شود.

6363