دوری لوریس از میادین فوتبال، دست کم تا پایان سال 2019

دوری لوریس از میادین فوتبال، دست کم تا پایان سال 2019

پایگاه خبری فوتبالی- دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در صحبت هایی اعلام کرده که هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی باشگاه تاتنهام و خروسها دست کم تا پایان سال 2019 از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، لوریس که در جریان بازی تیمش مقابل برایتون دچار دررفتگی آرنج چپ شده است، چند ماهی قادر به حضور در زمین چمن نخواهد بود. البته دشان در ادامه صحبتهایش گفت که خوشبختانه دست لوریس دچار شکستگی نشده است.

سرمربی خروسها در ادامه به این نکته اشاره کرد که سخت است بتوان زمان دقیق بازگشت لوریس به میادین چمن را تخمین زد و گفت:« سخت است بتوان تاریخی قطعی برای بازگشت لوریس به زمین چمن مشخص کرد ولی قطعا او تا قبل از پایان سال 2019 به زمین چمن بازنخواهد گشت.»

بازیکنان تیم ملی فرانسه روز دوشنبه در اردوی این تیم گردهم آمدند تا خود را برای دو بازی پیش رو مقابل ایسلند (در روز یازدهم اکتبر) و ترکیه (14 اکتبر) از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 آماده کنند.

دشان در ادامه صحبتهایش با اشاره به غیبت لوریس تاکید کرد که استیو مانداندا، دروازه بان المپیک مارسی در بازی روز جمعه خروسها مقابل ایسلند دروازه بان ثابت تیم ملی فرانسه خواهد بود.

6363