یواخیم لو و 13 بازیکن غایب برای مصاف با آرژانتین!

یواخیم لو و 13 بازیکن غایب برای مصاف با آرژانتین!

پایگاه خبری فوتبالی- یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در صحبتهایی اعلام کرده که مت هوملز برای بازی های پیش روی ژرمنها قادر به همراهی تیم ملی این کشور نخواهد بود واز همین رو در جستجوی جایگزینی مناسب برای این بازیکن باتجربه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، تیم ملی آلمان چهارشنبه شب در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت و دراین میان، یواخیم لو قادر به استفاده ازتعدادی از مهره های کلیدی تیمش، به دلیل مصدومیت نیست. لو در صحبتهایی درمورد هوملز گفته:« نه. من به هوملز فکر نکرده ام.»

این روزها تیم ملی آلمان با بحران مصدومیت مواجه شده و یوناس هکتور و تونی کروس که چند روز پیش به لیست مصدومان ژرمنها اضافه شدند و امروز خبر مصدومیت متیاس گینتر به دلیل گرفتگی عضلانی، تیمو ورنر به دلیل سرماخوردگی و ایلکای گوندوگان به دلیل مصدومیت، حسابی یواخیم لو را به دردسر انداخته است. یواخیم لو دراین باره گفته:« از دیروز تاحالا به جز اخبار بدی که تلفنی دریافت کرده ام، هیچ خبر دیگری نگرفتم. حالا این احتمال وجود دارد که بازیکنان جدیدی را به تیم دعوت کنم.»

یواخیم لو قادر نخواهد بود تا از بیش از 10 بازیکن تیمش در بازی دوستانه 4شنبه شب مقابل آرژانتین و سپس بازی یکشنبه شب مقابل استونی درمرحله مقدماتی یورو استفاده کند. لیست بازیکنان حاضر در لیست که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی آلمان نخواهند بود را این بازیکنان کامل می کنند: لئوری سانه، آنتونیو رودیگر، لئون گورتزکا، کوین تراپ، نیکو شولز، یولین دراسلر و تیلو کرر.

این اتفاق راه را برای درخشش جواهرهای تازه فوتبال آلمان از جمله سوات سردار و همچنین نادیم امیری باز خواهد کرد و از بین بازیکنان باتجربه تری که به تیم ملی آلمان بازخواهند گشت، نام مارکو رویس 30 ساله دیده می شود. لو اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد تا در بازی با آرژانتین مارک آندره ترشتگن را در درون دروازه تیمش قرار دهد و از مانوئل نویر در بازی بعدی ژرمنها مقابل استونی استفاده خواهد کرد.