وازکز: تنها چیزی که با جدایی رونالدو تغییر کرد بازیکن شماره 7 ماست!

وازکز: تنها چیزی که با جدایی رونالدو تغییر کرد بازیکن شماره 7 ماست!

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز، مهاجم رئال مادرید، معتقد است که رونالدو تنها دلیل موفقیت این تیم نبوده و تنها چیزی که پس از جدایی این بازیکن تغییر کرده بازیکن جدیدی است که شماره 7 این تیم را بر تن دارد.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان پس از شکست 0 - 3 تیمش برابر پی اس جی تلاش کرد که شرایط را تغییر دهد و پس از این بازی هنوز شکستی را تجربه نکرده است و وازکز باور دارد که این موضوع به دلیل ریکاوری خوب تیم پس از بازی در فرانسه است. این بازیکن در 6 بازی لالیگا تنها یک گل به ثمر رسانده اما اطمینان دارد که شرایط را برای خود بهتر خواهد کرد. وازکز که در یک همایش حضور پیدا کرده بود درباره شراط رئال مادرید گفت: " بازی سختی را در پاریس پشت سر گذاشتیم اما تیم به خوبی از این شرایط بازگشت. ما صدرنشین لیگ هستیم و شرایط خوبی داریم. باید به این موضوع افتخار کنیم. "

بسیاری باور دارند که جدایی کریستیانو رونالدو از سانتیاگو برنابئو باعث تضعیف این تیم شد با این حال وازکز چندان با این موضوع موافق نیست و در این باره گفت: " چیزی که تغییر کرده این است که ما یک شماره 7 جدید داریم. کریستیانو برای ما بسیار مهم بود اما ما از تیمی که در حال حاضر داریم بسیار خوشحال و راضی هستیم. ما می خواهیم برای قهرمانی در تمامی رقابت ها بجنگیم. "

1070