حدادی‌فر: مهمترین آپشن سپاهان کی‌روش است

حدادی‌فر: مهمترین آپشن سپاهان کی‌روش است

پایگاه خبری فوتبالی- از نگاه قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن مهمترین ویژگی زردپوشان اصفهانی داشتن بازیکنی چون کی‌روش استنلی است.

به گزارش فوتبالی، قاسم حدادی فر با اشاره به شکست تیمش در دربی اصفهان گفت: ما در این بازی به خوبی سپاهان را تحت فشار قرار داریم و چند موقعیت خوب داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. سپاهان اما از فرصت‌ها استفاده کرد و در نهایت برنده از زمین بیرون آمد. تنها نقطه تفاوت ذوب‌آهن و سپاهان بازیکنی مثل کی‌روش بود. این مهاجم مهمترین آپشن سپاهان است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. استنلی حتی از توپ‌های بی‌هدفی که مدافعان و هافبک‌های سپاهان دفع می‌کنند، موقعیت ایجاد می‌کند و حضور چنین بازیکن باکیفیتی در سپاهان قدرت این تیم را در خط حمله بیشتر کرده است.

وی در مورد اعتراض ذوبی‌ها به داوری این مسابقه تأکید کرد: فکر می‌کنم از داوری ضرر کردیم، هر چند که اگر اشتباهی هم صورت می‌گیرد، عمدی نیست. ما یک گل زدیم که سالم بود و داور می‌توانست یک پنالتی هم به سود ذوب‌آهن اعلام کند. البته این برد را به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم. شخصاً دوست دارم اگر ما قهرمان نشدیم تیم همشهری‌ام قهرمان شود. سپاهان تیم دوم من است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در ارتباط با نتایج ضعیف این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که لیگ را خوب شروع کنیم، ولی متأسفانه در امتیازگیری عملکرد بدی داشتیم. ما از لحاظ ایجاد فرصت‌های گلزنی و مالکیت مشکل خاصی نداریم، ولی باید در بحث نتیجه‌گیری هم بهتر از این عمل کنیم. البته قرعه ذوب‌آهن هم در ابتدای لیگ آسان نبود، ولی در مجموع دنبال بهانه نیستیم و باید ضعف‌ها را برطرف کرده و بیشتر تلاش کنیم تا خیلی زود نتایج خوب‌مان را شروع کنیم.

حدادی‌فر در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات مالی در نتایج ذوب‌آهن تأثیرگذار است؟» گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی در ایران بد است و مردم به سختی زندگی می‌کنند. بازیکنان ما هم روی یک زمان خاص برای گرفتن حق و حقوق‌شان حساب باز می‌کنند. وقتی مشکلات مالی حل نمی‌شود طبیعتاً این موضوع روی عملکرد و تمرکز بازیکنان تأثیر می‌گذارد. البته باشگاه قول داده است که این مشکلات برطرف شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش در بازی با شهر خودرو محکوم به برد است، تصریح کرد: بازی سختی با تیم خوب شهر خودرو داریم، ولی در این بازی باید برنده از زمین بیرون بیاییم و کمی به اوضاع‌مان در جدول سروسامان بدهیم.



9697