صادقی:امتیاز جمع کردن در نیم‌فصل اول خیلی مهم است/باید پرسپولیس را شکست می دادیم

صادقی:امتیاز جمع کردن در نیم‌فصل اول خیلی مهم است/باید پرسپولیس را شکست می دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- سعید صادقی، هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت: برای رسیدن به قهرمانی این مهم است که در نیم‌فصل اول خوب امتیاز جمع کنیم.

به گزارش فوتبالی، سعید صادقی در گفت‌وگویی، با اشاره به پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: با تیم بزرگی بازی داشتیم، ولی برای ماندن در جمع مدعیان نیازمند کسب سه امتیاز این بازی بودیم. پرسپولیس یکی از رقیبان ماست و باید این تیم را در پایین جدول نگه می‌داشتیم. خوشبختانه بازی خوبی هم انجام دادیم و مستحق برد بودیم. در همان نیمه اول هم می‌توانستیم کار را تمام کنیم و باید دو یا سه گل می‌زدیم. در نهایت هم قسمت این بود که در ثانیه‌های پایانی توسط فرجی به گل برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند امسال قهرمان لیگ برتر شود؟»، بیان کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است. برای ما مهم این است که در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن به برد برسیم تا وضعیت‌مان را بهتر کنیم. الان فقط باید به فکر جمع کردن امتیاز باشیم. امتیاز گرفتن در نیم‌فصل اول خیلی مهم است و می‌بینید که تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور هم خوب امتیاز گرفته‌اند. ما جزو مدعیان اصلی هستیم و امیدوارم در پایان لیگ اتفاقات خوبی برای شهر خودرو رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو در مورد عملکرد خودش در بازی‌های گذشته نیز تصریح کرد: همیشه سعی کردم تمام توانم را برای موفقیت تیم و اجرای خواسته‌های کادر فنی به کار بگیرم. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

7655