کونته: اینتر را نباید با یوونتوس مقایسه کنید

کونته: اینتر را نباید با یوونتوس مقایسه کنید

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو کونته پس از شکست دو بر یک اینتر مقابل یوونتوس گفت که بازی بسیار پایاپای بود.

اینتر شش بازی اول خود در این فصل سری آ را برده بود، اما مقابل یوونتوس مائوریتسیو ساری دو بر یک باخت.

کونته گفت: «به نظرم بیش از هر چیزی، تاوان مصدومیت سنسی را پرداختیم، چرا که پس از آن مسیر خود را گم کردیم. ما نیمه دوم را عالی شروع نکردیم، اما بازی سپس دوباره متوازن شد و هر دو تیم می‌توانستند گل بزنند.

یوونتوس گل زد، و این نشان می‌دهد که آنها چه بازیکنان توانمندی در حمله دارند. آنها با تجربه خود بازی را کنترل کردند. من نمی‌توانم از بازیکنانم شاکی باشم، چرا که آنها همه تلاش خود را کردند، اما همان‌طور که گفتم مسیری طولان یپیش روی ماست تا به تجربه و مدیریت لازم برسیم.

من آمار بازی را دیدم. بازی بیار پایاپای بود. هم آنها می‌توانستند گل بزنند و هم ما، اما تجربه و کیفیت باشگاه بزرگ یوونتوس تفاوت را رقم زد. 

ما نیاز به زمان داریم تا به سطح یوونتوس برسیم. هیچ میانبری هم وجود ندارد. نباید خودمان را با یوونتوس در حال حاضر مقایسه کنیم. آنها از هر جنبه در سطح دیگری هستند. ما تلاش می‌کنیم که فاصله‌مان با آنها را کم کنیم، که این کار را در شش بازی گذشته انجام دادیم، اما فراموش نکنیم که همیشه با سرعت 200 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کردیم. برای پیروزی باید با این سرعت کار کنید. شما با 80 کیلومتر در ساعت نمی‌توانید نتیجه بگیرید.»

8444