اینتر یک - یوونتوس 2: یووه به صدر جدول رسید

اینتر یک - یوونتوس 2: یووه به صدر جدول رسید

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دیبالا گل زدند و باعث شدند که یوونتوس اینتر را در سن‌سیرو ببرد و به صدر جدول برسد. به این ترتیب روند پیروزی‌های پیاپی اینتر در سری آ به پایان رسید.

این اولین باری بود که آنتونیو کونته مقابل تیم سابقش قرار می‌گرفت. اینتر هر شش بازی خود را برده بود و یوونتوس دو امتیاز از این تیم کمتر داشت.

یوونتوس در دقیقه 4 به گل رسید. پائولو دیبالا از مرکز میدان به پیش تاخت و با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه، توپ را از بین پاهای سمیر هاندانوویچ وارد دروازه کرد.

این انولین باری بود که اینتر در این فصل سری آ از حریفان عقب می‌افتاد و این اولین گلی بود که آنها در خانه دریافت کردند.

سپس کریس رونالدو توپ را به تیر دروازه اینتر زد. 

در ادامه اینتر به گل تساوی رسید. ماتیس دلیخت روی حرکت لائوتارو مارتینز خطای هند پنالتی مرتکب شد، و خود این بازیکن آن را از زیر دستان وویچیخ شزنی به گل تبدیل کرد.

یوونتوس موقعیت‌های دیگری برای زدن گل برتری داشت و دیبالا یک گل زد که آفساید اعلام شد. دیبالا همچنین اعتقاد داشت که در یک صحنه، دیه‌گو گودین پس از دریبل خوردن از او روی او خطا کرده اما داور صحنه را پنالتی نگرفت. بین دو نیمه، دیبالا و دانیله پادلی، دروازه‌بان ذخیره اینتر با هم جر و بحث کردند.

با مصدومیت استفانو سنسی، یووه کنترل بازی را در دست گرفت. گونزالو ایگواین هم به جای فدریکو برناردسکی به زمین رفت و نمایش خوبی در کنار دیبالا و رونالدو داشت.

اینتر هم یک فرصت عجیب داشت. ضربه ماتیاس وچینو در دقیقه 69 با برخورد به دلیخت منحرف شد و به تیر دروازه خورد.

در نهایت، روی حرکت رونالدو و بنتانکور، ایگواین صاحب توپ شد، و آن را با ضربه‌ای زمینی وارد دروازه هاندانوویچ کرد.

یووه به این ترتیب پیروز شد و به صدر جدول رسید.

8444