سولشر: به این جایگاه و این شرایط عادت نداریم

سولشر: به این جایگاه و این شرایط عادت نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از باخت 0-1 منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، اوله گونار سولشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او در صحبتهایش اعلام کرد که هیچ بهانه ای برای شرایط سخت تیمش نمی آورد و درعین حال تاکید کرد که باید ذهنیت تیمش را بهبود ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، یونایتدی ها حالا بااین باخت از 8 بازی شان در رقابتهای این فصل لیگ برتر تنها 9 امتیاز کسب کرده اند و در رده دوازدهم جدول قرار دارند. در بازی امروز، یونایتد تعدادی از مهره های اصلی اش از جمله پل پوگبا و آنتونی مارسیال را در اختیار نداشت . 

سولشر در پایان این بازی گفت:« ما ناامید هستیم. برخی از بازیکنان کلیدی مان را در اختیار نداشتیم ولی بهانه نمی آورم. بازیکنانم به شدت تلاش کردند و حسابی دویدند ولی حالا در جایگاهی هستیم که به آن عادت نداریم. ما دراین بازی موقعیتهای کافی برای برد در یک مسابقه فوتبال را خلق نکردیم. بازیکنانم مثل یک تیم درکنار هم بودندولی نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.»

سولشر ادامه داد:« خوشبختانه حالا وقفه بازیهای ملی پیش روست و زمان خواهیم داشت تا شرایط را ارزیابی کنیم تا ببینیم که دراین هشت بازی چه اتفاقاتی رخ داده. در آرامش می نشینیم و شرایط را بررسی می کنیم و امیدواریم که به زودی بازیکنان غایب و مصدوممان بازگردند. این مسئولیت من است. من باید ذهن بازیکنانم را آماده کنم. پسرهای جوان اعتماد به نفسشان کم شده و به کمی کمک از سوی بازیکنان باتجربه و اعضای کادر فنی نیاز داریم. این بازیکنان هم انسان هستند و می خواهند اوضاع برایشان خوب پیش برود. آنها هم دوست دارند مزد تلاشهای سختشان را بگیرند و ما عادت به این نتایج نداریم؛ برای همین این ناکامی ها روی آنها اثر گذاشته. نیمه اول لغزنده ترین بازی را از زمانی که هدایت یونایتد را در دست دارم، شاهد بودم. در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم ولی نتوانستیم موقعیت خلق کنیم.»

 سرمربی نروژی یونایتد ادامه داد:« ما تیممان را خیلی تغییر نداده ایم و به همان سبک قدیمی بازی می کنیم و به اصولمان وفاداریم. بازیکنانم به شدت تلاش کردند. باز هم به تلاش ادامه خواهیم داد تا کیفیت سابق را به تیم بازگردانیم. اگر قرار باشد که فقط در روزهای آفتابی تمرین کنی، هرگز به هدفت نمی رسی. شرایط ناامید کننده است ولی به تلاش ادامه خواهیم داد و می دانیم که به کجا می خواهیم برسیم.»

6363