بارتومئو: هرچه می خواهند بگویند؛ بارسلونا قوی تر از قبل است

بارتومئو: هرچه می خواهند بگویند؛ بارسلونا قوی تر از قبل است

پایگاه خبری فوتبالی- جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در نشست سالانه اعضای این باشگاه سخنرانی کوتاهی داشت و از سلامت باشگاهش از نظر ورزشی، اقتصادی و اجتماعی دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، آقای بارتومئو دراین رابطه گفت:« هرچه می خواهند بگویند؛ بارسلونا الان برنده تر، خلاق تر، منسجم تر و متعهدتر است.» او در عین حال دو چالش را برای تیمش در سالهای آینده تعریف کرد:«هدف اول ما پرورش دادن نسلی پیروزی طلب است که قطعا همینطور خواهد بود.ما قصد داریم تا مهارتهای خارج از خانه را با مهارتهای خانگی تلفیق کنیم. اولویت دوم ما، تقویت و تکمیل Espai Barça است (بهترین مجموعه ورزشی درسراسر دنیا) که این پروژه ای توقف ناپذیر خواهد بود.»

بارتومئو با اشاره به انتقال دیدگاه ها و ذهنیت نسل پیروزی طلب قبل به نسل جدید، به خداحافظی بازیکنان بزرگی مثل پویول، ژاوی و اینیستا از بارسا اشاره کرد و گفت:« این بازیکنان از بارسا رفتند ولی بازیکنان دیگری آمدند و ما همچنان به موفقیتهایمان ادامه می دهیم. به همین خاطر تابستان امسال بازیکنانی مثل دی یونگ، گریزمان، جونیور و نتو را به خدمت گرفتیم که همین حالا توانایی هایشان را نشان داده اند. ما برنده هستیم و سبکی را به دنیای فوتبال ارائه کرده ایم که همه می خواهند از آن تقلید کنند. چون ما بهترین دوره موفقیت تاریخ باشگاه را پشت سرمی گذاریم و به بردن و قهرمانی عادت کرده ایم و همه جامها را می خواهیم. ما دوره ای فشرده را پشت سرگذاشتیم که در آن تیم قهرمان لالیگا شد و 19 جام در عرصه ورزش حرفه ای به دست آورد.»

رئیس باشگاه کاتالان ادامه داد:« در حال حاضر بارسلونا به مراتب بهتر از تیمی است که در سال 2010 آن را تحویل گرفته بودیم. ما به تلاشهایمان ادامه می دهیم و شخصا می خواهم جایگاه تیم را ارتقا دهم.»