گون‌دوغان: فعلا به جدول نگاه نمی‌کنیم

گون‌دوغان: فعلا به جدول نگاه نمی‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – ایلکای گون‌دوغان گفته منچستر سیتی نباید به فاصله هشت‌امتیازی با لیورپول در صدر جدول فکر کند، و باید منتظر فرصت‌های کاهش این اختلاف باشد.

سیتی با دو گل آداما ترائوره در خانه مقابل ولوز شکست خورد. ولوز چهار روز پیش در استانبول به مصاف بشیکتاش رفته بود، و با این حال در خانه سیتی سر حال بود. لیورپول دیروز در آخرین لحظه مقابل لستر به پیروزی رسیده بود و سیتی نیاز به برد در این مسابقه داشت.

گون‌دوغان گفت: «ما باید بهتر بازی می‌کردیم. ولوز عالی کار کرد اما ما می‌دانیم که چطور می‌توانیم بازی کنیم و کیفیت ما چیست. ما امروز کیفیت خود را در میدان نشان ندادیم، و این موضوع باعث ناراحتی ماست.

من همیشه حس می‌کنم که ما می‌توانیم گل بزنیم، چرا که در حمله قدرتمند هستیم، اما ولوز در 10، 15 دقیقه پایانی بسیار دفاعی بازی کرد و سخت می‌شد سانتر کرد. فضاها هم اندک بود.

بازی بسیار سختی بود. زمانی که نتوانید گل اول را بزنید، عصبی می‌شوید و اعتماد به نفس شما صد درصد نخواهد بود. اما ما باید صبور می‌بودیم.

زمانی که در صدر جدول هستید، دوست دارید به آن نگاه کنید، اما حالا نگاه به آن برای ما سخت است. فاصله با صدر جدول زیاد است و هیچ‌کدام از ما حالا به جدول نگاه نمی‌کنیم.»


8444