جیمز: می‌خواهم همیشه در یونایتد باشم، الگوی من هازارد است

جیمز: می‌خواهم همیشه در یونایتد باشم، الگوی من هازارد است

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل جیمز، خرید جدید شیاطین سرخ، می گوید که قصد دارد تا پایان دوران فوتبال خود در باشگاه منچستریونایتد حضور داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن 21 ساله تیم ملی ولز آغاز خوبی در لیگ برتر برای منچستریونایتد داشته و در 7 بازی ابتدایی خود در این رقابت ها 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. این بازیکن که در تابستان امسال به اولدترافورد آمدد در گفتگو با بی بی سی اسپرت درباره شرایط خود اظهار داشت: " من می خواستم تا جایی که می توانم به میدان بروم اما فکر نمی کردم این اتفاق انقدر زود رخ دهد. هنوز باور نمی کنم که بازیکن منچستریونایتد هستم. این شبیه به یک رویاست. ختی با این که در رختکن هستم و می دانم که این اتفاق واقعی است هر شب می خواهم خودم را بزنم تا باور کنم که بازیکن منچستریونایتد هستم. بازی در این تیم یک افتخار است و من هر بار این موضوع را با خودم تکرار می کنم. آغاز من در این باشگاه بهتر از چیزی بود که فکر می کردم باشد. این باشگاه بی نظیر است. حضور در تئاتر رویاها باورنکردنی است. همیشه دوستش داشتم و هرگز به صدای هواداران عادت نمی کنم. می خواهم در تمام طول فوتبالم در همین تیم بمانمم. وقتی نامم را روی لباس ها می بینم می گویم چرا باید نام من آنجا باشد؟ باید نام پوگبا یا راشفورد یا لینگارد را بنویسند. وقتی مردم می خواهند با من عکس بگیرند می گویم باید با آنها عکس بگیرید. "

ستاره جوان یونایتد می داند که باید شرایط خود را با لیگ برتر تطبیق دهد و تصمیم دارد این کار را با الگوبرداری از هازارد انجام دهد. او در این باره گفت: " نحوه حرکات و بازی هازارد در چلسی بسیار تند و خوب بود. نحوه متوقف کردن حریف و حرکت دوباره و تو سر توپ زدن او بسیار سریع بود و این کاری است که در تمام طول بازی خود انجام داده است. وقتی هازارد حرکت می کند نمی توان او را کنترل کرد و من باید روی حرکاتم در محوطه جریمه بیشتر کار کنم. "

1070