ترکیب منچسترسیتی برابر ولورهمپتون اعلام شد

ترکیب منچسترسیتی برابر ولورهمپتون اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم منچسترسیتی امروز و از دقایقی دیگر در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ولورهمپتون خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان پپ گواردیولا امروز برابر ولوز قرار خواهند گرفت تا با پیروزی در این بازی همچنان فاصله خود با لیورپول را در صدر جدول حفظ کرده و در انتظار لغزش شاگردان یورگن کلوپ باشند. آنها هفته گذشته برابر اورتون با سه گل به پیروزی رسیدند تا از 7 بازی خود 5 پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دست آورده باشند و با 16 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای بگیرند. آنها همچنین در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان برابر دیناموزاگرب با دو گل پیروز شدند تا با قدرت پای به این دیدار بگذارند. ولوز اما نتوانسته درخشش فصل قبل خود را تکرار کند. آنها از 7 بازی تنها 7 امتیاز دارند و در طول این فصل فقط یک بار موفق شده اند به عنوان تیم پیروز میدان را ترک کنند و به نظر می رسد که امروز در ورزشگاه اتحاد نیز کار دشواری را در پیش خواهند داشت. 

ترکیب منچسترسیتی برای دیدار امروز بدین ترتیب است: ادرسون، کانسلو، فرناندینیو، اوتامندی، واکر، داوید سیلوا، رودریگو، گوندوغان، رحیم استرلینگ، سرجیو آگوئرو، ریاض محرز

1070