ترکیب چلسی در دیدار برابر ساوتهمپتون اعلام شد

ترکیب چلسی در دیدار برابر ساوتهمپتون اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم چلسی از دقایقی دیگر در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ساوتهمپتون به مصاف این تیم خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، تیم فرنک لمپارد هفته گذشته در دیدار برابر برایتون موفق به پیروزی 2 - 0 شد تا اولین کلین شیت فصل جدید را به ثبت رسانده باشد. بازی برابر ساوتهمپتون از اهمیت بالایی برای چلسی برخوردار است چرا که می تواند با کسب 3 امتیاز با امتیاز دو تیم لسترسیتی و کریستال پالاس برابر شده و خود را از رده نهم جدول رده بندی جدا کرده و به رده چهارم برساند تا در جمع 4 تیم صدر جدول قرار بگیرد. چلسی آمار خوبی در بازی های خارج از خانه دارد و در تلاش است که این آمار را در این بازی نیز حفظ کند. از سوی دیگر ساوتهمپتون نیز در هفته های اخیر تنها دو پیروزی به دست آورده و 4 شکست در کارنامه خود به ثبت رسانده و تلاش می کند که با کسب امتیاز در این دیدار خود را از شرایط بحرانی جدا کند. آنها در حال حاضر در رده شانزدهم قرار دارند و می توانند با پیروزی در این بازی خود را تا رده یازدهم بالا بیاورند. 

ترکیب چلسی در این دیدار بدین ترتیب است: کپا آریزابالاگا، آسپیلیکوئتا، توموری، زوما، آلونسو، انگولو کانته، جورجینیو، ویلیان، آبراهام، هادسون اودوی، مونت

1070