بادامکی: بعید می‌دانم مهاجری با این شرایط به نساجی برگردد/ در بازی بعد من و خودش باید به زمین برویم!

بادامکی: بعید می‌دانم مهاجری با این شرایط به نساجی برگردد/ در بازی بعد من و خودش باید به زمین برویم!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر مشکل بازیکنان در فدراسیون حل نشود بعید می‌دانم مهاجری به همکاری‌اش با نساجی ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، حسن بادامکی در گفت‌و‌گویی در خصوص اینکه تکلیف مهاجری و همکارانش برای بازگشت به نساجی گفت: حقیقت این است که تیم ما مشکلاتی دارد که تا الان حل نشده و خود آقای مهاجری از نظر ذهنی خیلی درگیر شده است.

وی افزود: ما از 4 بازیکن تیممان تا الان استفاده نکردیم و حالا هم اعلام کرده‌اند نمی‌توانیم از 3 بازیکن دیگر استفاده کنیم. با این شرایط کار خیلی سخت است و بعید می‌دانم بشود کار کرد.

مربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجری کارش را با نساجی ادامه می‌دهد یا خیر گفت: مهاجری تیمی را که خودش ساخته دوست دارد و برای مردم قائمشهر احترام زیادی قائل است اما اگر مشکل بازیکنان حل نشود بعید می‌دانم او به تیم برگردد.

وی ادامه داد: تیم ما 4 بازیکن را در اختیار ندارد و جدیدا هم اعلام کرده اند 3 بازیکن دیگر هم که امسال جدید گرفته ایم حق بازی برای نساجی را ندارند. با این شرایط در بازی بعد من و آقای مهاجری باید برای نساجی بازی کنیم! انصافا این مربی پای مشکلات ایستاد و همه جوره کنار آمد و اگر بگویند وی خودش نخواست در نساجی بماند بی انصافی کرده‌اند. ما تا یک ماه پیش اصلا مدیرعامل نداشتیم و کارهای اجرایی باشگاه عقب افتاده بود، در این بین خیلی مشکلات دیگر هم وجود داشت ولی مهاجری به کارش ادامه داد.

بادامکی در پایان گفت: مهاجری هر خواسته‌ای داشته برای تیم بوده و هیچ چیز را برای خودش نخواسته است.اگر مشکل بچه‌های تیم حل شود او بر می‌گردد ولی اگر این اتفاق نیفتاد بعید می‌دانم او به کارش در تیم ادامه بدهد.

7655