پاری سن ژرمن 4-0 آنژه؛ برد با درخشش سارابیا

پاری سن ژرمن 4-0 آنژه؛ برد با درخشش سارابیا

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن دقایقی پیش موفق شد تا با نتیجه قاطع 0-4 از سد میهمانش آنژه عبور کند. در تمام دقایق بازی، شاگردان توخل کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند و پابلو سارابیا ستاره تیم پاریسی در این بازی بود. او در جریان این مسابقه یک گل زد و دو پاس گل داد تا پی.اس.جی بتواند مقابل حریف سرسختش به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبال، بازی در ابتدا بازی ساده ای برای پاریسی ها به نظر نمی رسید. آنژه درصورت پیروزی دراین مسابقه می توانست به صدر جدول برسد و در فاصله 2 امتیازی تیم پاریسی قرار داشت. آنها با تمام توان گام به پارک دو پرنس گذاشته بودند و توخل هم چند چهره جدید از جمله آندر اررا و لئاندرو پاردس را  در شرایطی که امباپه و کاوانی مصدوم بودند را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

گل اول پاریسی ها در دقیقه 12 توسط سارابیا به ثمر رسید؛ آندر اررا توپ را از سمت راست دریافت کرد و برای سارابیا سانتر کرد و سارابیا با بهره گیری از این فرصت طلایی تیمش را پیش انداخت. البته بازیکنان آنژه هم در جریان این مسابقه تلاشهای زیادی برای گلزنی انجام دادند و چندین موقعیت خطرناک خلق کردند و علیولی خطرناک ترین بازیکن این تیم بود.

دومین گل شاگردان توخل را ایکاردی در دقیقه سی و ششم به ثمر رساند.پاس این گل را سارابیا، ستاره تیم توخل در این بازی، به ایکاردی رساند وبه نظر می رسد که این بازیکن توانا در حال اثبات توانایی هایش در تیم پاریسی است. نیمه اول با برد 0-2 پاری سن ژرمن میزبان به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، سارابیا همچنان خوش می درخشید و درخششش درنیمه اول را ادامه می داد. سومین گل در دقیقه 58 توسط ادریسا گویه از راه رسید.

نیمار با وجودی که تا دقایق پایانی موفق به گلزنی نشده بود، نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت و در نهایت در دقیقه 89 بازی بود که توانست گل چهارم و پایانی تیم میزبان را به ثمر برساند. پاس این گل تماشایی را چوپو موتینگ به نیمار رساند. با وجودی که آنژه 0-4 مغلوب پی.اس.جی شد، بازیکنان این تیم در جریان 90 دقیقه بازی دست از تلاش نمی کشیدند و امیدوار بودند تا بتوانند یکی از گلهای خورده را جبران کنند که این اتفاق رخ نداد و بازی با برد 0-4 شاگردان توخل به پایان رسید.

6363