زیدان: خود آرئولا هم فهمید که اشتباه کرده

زیدان: خود آرئولا هم فهمید که اشتباه کرده

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از برد رئال مادرید مقابل گرانادا، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی مادریدی ها در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، زیدان درمورد نقش پررنگ والورده درتیمش صحبت کرد. این بازیکن اروگوئه ای دراین بازی درترکیب اصلی رئال قرار داشت و پاس گل دوم هازارد را داد و در گل سوم رئال که توسط مودریچ به ثمر رسید هم نقشی کلیدی ایفا کرد.دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای زیدان را مطالعه کنید:

*به پایان بردن بازی در کمال آرامش: این اتفاق همیشه رخ می دهد. با ما همیشه اینگونه است. درنیمه اول بازی را تحت کنترل درآوردیم ولی تیم حریف هم تیم خوبی است. آنها این را نشان دادند. در یک صحنه در جریان بازی قرار می گیرند و ما به مشکل برمی خوریم. اما درنهایت توانستیم بازی را کنترل کنیم و به گل چهارم برسیم. از دقیقه اول تا پایان بازی، اوضاع را کنترل کردیم و جریان بازی از دستمان در نرفت. شایستگی این برد را داشتیم.

*پافشاری رئال بر برد: این اتفاق خوبی برای ماست. ما همیشه سعی می کنیم بهتر شویم و می خواهیم دروازه مان را بسته نگه داریم ولی وقتی حریفی پیش روی ماست که شرایط را برایمان سخت می کند، باید این را پذیرفت. ما تسلیم نشدیم. ادامه دادیم و می دانستیم که می توانیم به گل چهارممان هم برسیم. در نیمه اول می توانستیم سه یا چهار گل بزنیم

*صدرنشینی قبل از وقفه بازیهای ملی: خیلی مهم است. ما از این برد خوشحالیم؛ چون توانستیم به صدر برسیم. باید به همین نحو ادامه دهیم؛ چون فصلی طولانی پیش روست. الان بعضی از بازیکنانم می توانند استراحت کنند ولی خیلی هایشان به اردوهای ملی می روند. بعد از بازگشت بازیکنان دوباره بازیهای زیادی پیش رو خواهد بود؛ مصاف با مایورکا، گالاتاسرای، بارسلونا... الان بایداز این برد لذت ببریم.

*بازی خوب والورده و هازارد: چرا فکر می کنید که تلاشهای والورده به چشم نمی آمده؟ اصلا این طور نیست.. اصلا به همین خاطر است که او بازی می کند. والورده بازیکن خیلی خیلی خوبی است و ما او را تازه کشف نکرده ایم. او می خواهد ثابت کند که چقدر خوب است. والورده دراین بازی فوق العاده بود. او پاس گل دوم را داد و در گل سوم هم با بازیابی توپ در گلزنی مودریچ نقشی اساسی داشت. برایش خوشحالم. چون ضربه های فوق العاده ای به توپ می زند.

*نگرانی از مصدومیتها: باید بگویم که نگران نیستم. مصدومانمان خوب می شوند؛ بعدشاید عده ای دیگر را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم. من دوست دارم همه بازیکنانم را آماده و سالم داشته باشم ولی مصدومیتها همیشه هستند. ما اینجا می مانیم ولی بازیکنان زیادی به اردوهای ملی ملحق می شوند. این قانون فوتبال است.

*هازارد: ما همین هازارد را می خواستیم که خوب بازی کند و گل بزند. در پایان بازی او در رختکن خوشحال بود و ماهم برایش خوشحالیم که به گل رسید. امیدوارم که این اولین گل از سیل گلهای هازارد باشد. او انگیزه های زیادی داشت که چنین بازی ای انجام دهد. طبیعی است که همه ما دوست داریم که اوضاع برای او خوب پیش برود. هازارد پاسهای سرنوشت سازی داد و به گل هم رسید.

*اشتباه آرئولا:  هیچ حرفی دراین باره ندارم. خود او هم می داند که مرتکب اشتباه کوچکی شده. از نظر من، او عملکرد خیلی خوبی داشت. نه فقط در مهار ضربات روی دروازه، بلکه در صحبتهایی که با مدافعان داشت و کنترل بازی. من از عملکردش راضی هستم و با او همه چیز خوب پیش می رود. فقط باید همه ما دراین مسیر خوب قرار بگیریم.

 

6363