بمب خبری در فرانسه: احتمال مبادله نیمار و گریزمان

بمب خبری در فرانسه: احتمال مبادله نیمار و گریزمان

پایگاه خبری فوتبالی- در طول ماه های اخیر سران باشگاه بارسلونا تلاشهای زیادی کردند تا رویای نیمار برای بازگشت به نوکمپ را محقق کنند. در این میان و با توجه به اوضاع سخت آنتوان گریزمان برای تطبیق پذیری در باشگاه کاتالان، بحث های جالبی در رسانه های فرانسوی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی و طبق گزارش منتشره در لو10 سپورت، این روزها طرح و نقشه هایی مطرح شده است که می تواند حکم یک بمب ساعتی را داشته باشد. شایعه ای جنجالی با درنظر داشتن شرایط موجود در باشگاه بارسلونا و البته پاری سن ژرمن. در گزارش این رسانه فرانسوی به احتمال مبادله نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا اشاره شده است. بنابراین گزارش، این فرضیه حالا روی میز است و پانزده روز پیش برای اولین بار مطرح شده و در صورت اجرایی شدن در بازار نقل و انتقالات زمستانی پیش رو شاهد انجامش خواهیم بود. البته انتظار می رود که در هفته های آتی اخبار بیشتری دراین رابطه منتشر شود و البته سران باشگاه پاری سن ژرمن باید موافق پیاده سازی این طرح باشند. 

اما جالب اینجاست که این ایده در ابتدا از خود فرانسه نشئات گرفته است.

بارسلونایی ها تابستان گذشته با پرداخت 120 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام آنتوان گریزمان او را به خدمت گرفتند ولی نتوانستند تا با برآورده کردن خواسته مالی پاریسی ها، نیمار را هم به نوکمپ ببرند. اما نه نیمار و نه باشگاه بارسا از تلاش برای جذب این ستاره برزیلی ناامید نشده اند و حالا با مطرح شدن ایده مباده آنتوان گریزمان با نیمار، ممکن است آنها بتوانند به خواسته شان برسند. این بحث در شرایطی مطرح شده که آنتوان گریزمان هنوز نتوانسته آنطور که از او توقع می رود، در تیم کاتالان جا بیفتد و شروع ایده آلی با تیم بارسا نداشته. طبق گزارشها او هنوز نتوانسته تا به خاطر مصدومیتهای پی درپی مسی درکنار او زیاد بازی کند و همین جا نیفتادن او درتیم کاتالان، فرضیه ها برای احتمال جدایی زودهنگامش از بارسا را قوت بخشیده است.

لو 10 سپورت درگزارش خود به این نکته اشاره کرده که در این شرایط، سران باشگاه بارسلونا درحال برنامه ریزی هستند تا با قربانی کردن گریزمان، برای محقق کردن رویای خودشان و نیمار دست به کار شده و او را با ستاره فرانسوی و خرید تازه تیمشان مبادله کنند. البته دراین میان بارسایی ها قطعا باید تلاشهای زیادی برای راضی کردن سران تیم پاریسی انجام دهند و قطعا پاریسی ها برای موافقت با انتقال نیمار به کاتالونیا، علاوه بر گرفتن گریزمان، مبلغ هنگفتی را نیز طلب خواهند کرد.

6363