دی ماریا: انتقادات از ایکاردی هم خنده دار است و هم دردناک

دی ماریا: انتقادات از ایکاردی هم خنده دار است و هم دردناک

پایگاه خبری فوتبالی- مائورو ایکاردی یکی از نقل و انتقالات جنجالی و دقیقه نودی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود. این بازیکن آرژانتینی بعد از سالها حضور در اینتر، در آخرین روز بازار تابستانی به پاری سن ژرمن پیوست.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، حالا و در ماه های ابتدایی حضور ایکاردی در پاریس، او با انتقادات مختلفی روبرو شده است. در این میان آنخل دی ماریا ، هموطن و هم تیمی ایکاردی به دفاع از او در مقابل انتقادات برخاسته و نارضایتی اش را از شایعات و صحبتهای مطرح شده ابراز کرده است. دی ماریا دراین رابطه گفته:« همیشه همین است؛ همیشه همین حرفهای آشغال به گوش می رسد. این حرفهای حیرت آوری است که ما به آنها عادت کرده ایم. گاهی وقتها فکر می کنی که بهترین کار این است که این حرفها را نادیده بگیری ولی بعد متوجه می شوی که حتی این کار هم بی ثمر است.»

دی ماریا در ادامه صحبتهایش که در روزنامه لوپاریزین منتشر شد گفت:« از یک سو، این حرفها برایم خنده دار است و از سوی دیگر برایم دردناک است. چون یک احمق حرفهایی را مطرح می کند که دقیقا برعکس آن است. ایکاردی در حال جا افتادن در تیم و در شهر پاریس است. نقل و انتقال و جابه جایی، کمی استرس آور است ولی ایکاردی در حال تطبیق یافتن بااین شرایط است. ما می کوشیم تا او هرچه زودتر بتواند با این شرایط کنار بیاید.»

6363