وطنخواه: باید به سلیقه «ویلموتس» احترام گذاشت

وطنخواه: باید به سلیقه «ویلموتس» احترام گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال، گفت: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران سلیقه «مارک‌ ویلموتس» است و باید به آن احترام گذاشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «رضا وطنخواه»، اظهار داشت: به طور حتم هر فهرستی که از سوی مربیان تیم ملی فوتبال اعلام می‌شود واکنش‌های مثبت و منفی را به همراه دارد اما باید قبول کنیم حرف اول و آخر را در یک تیم، سرمربی می‌زند.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: ویلموتس و دستیارانش به دقت بازیکنان لیگ برتر و لژیونرها را زیر نظر داشته‌اند و به نظرم نفرات شایسته مجوز حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال را پیدا کرده‌اند.

وطنخواه تصریح کرد: ویلموتس مربی بزرگی است که در فوتبال بلژیک تحولات زیادی را به وجود آورده است. نسل فعلی فوتبال بلژیک که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مقام سوم رسید، حاصل دست‌رنج این مرد اروپایی است.

وی گفت: فکر نمی‌کنم تیم ملی برای پیروزی مقابل کامبوج در ورزشگاه آزادی کار دشواری پیش رو داشته باشد اما بازی حساس تیم ملی برابر بحرین است که امیدوارم با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان در این جدال به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ باید روز ۱۸ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کامبوج برود. در همین راستا، ویلموتس ۲۳ بازیکن را به اردو تیم ملی دعوت کرد.

علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، پیام نیازمند،  سید مجید حسینی، حسین کنعانی زادگان، مرتضی منصوری، میلاد محمدی، محمد نادری، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سیاوش یزدانی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، علی کریمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، کریم انصاری فرد، اشکان دژاگه، مهرداد محمدی، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی

4344