روایت کازورلا از گذراندن مصدومیت جهنمی: هرگز تسلیم نشوید!

روایت کازورلا از گذراندن مصدومیت جهنمی: هرگز تسلیم نشوید!

پایگاه خبری فوتبالی - سانتی کازورلا، هافبک فعلی ویارئال، در آرسنال با یک مصدومیت بسیار دردناک روبرو شد که باعث شد این بازیکن 636 روز از میادین به دور باشد اما حالا معتقد است که دلیل بازگشت دوباره اش به فوتبال این بود که هرگز تسلیم نشد. 

به گزارش فوتبالی، کازورلا در آرسنال از ناحیه آشیل پا دچار مصدومیت شد اما این موضوع به مرور حادتر شد و پزشکان معتقد بودند که شرایط در آینده برای این بازیکن بسیار سخت تر از چیزی خواهد بود که تصور می کرد. او سال گذشته در گفتگو با مارکا مدعی شده بود که پزشکان به او گفته اند که اگر بتواند یک بار دیگر با فرزندش در حیاط قدم بزند باید خوشحال باشد چرا که عفونت بخشی از استخوان پا را تخریب کرده و آشیل را از بین برده است. او در این مدت بیش از 10 عمل انجام داد و مدت ها تحت درمان و بستری بود. اما به نظر می رسید بازیکنی که خیلی کم بدون لبخند در میدان دیده می شد، قصد دارد دوران فوتبال خود را به این غمگینی به پایان برساند. 

او پس از گذشته سه سال از آن روزها و خداحافظی از آرسنال به دلیل دوری از میادین گفت: " من همیشه از طرف تمامی کسانی که در آرسنال بودند، حمایت شدم. اگر فقط بخواهم یک مورد را از بین تمامی خوبی های آنها نام ببرم عشق و علاقه هواداران است. ناراحتی و حسرت من به این دلیل است که نتوانستم در زمین و آنطور که دوست داشتم از آنها خداحافظی کنم. آن روزها حضور در یک بازی دیگر در سطح بالا برایم بسیار دور از دسترس بود و به بازگشت به تیم ملی حتی فکر هم نمی کردم. این اتفاق برای من بسیار سخت و بعد از تمام روزهایی که گذرانده بودم بسیار دور از دسترس بود. حالا به آن به چشم یک چالش و امید جدید نگاه می کنم. من به دلایل ورزشی اینجا هستم. آنها این را به من گفتند. شاید در مورد من به خاطر مصدومیت همه چیز خاص تر باشد اما این دلیل حضور من در اینجا نیست. هرچند می تواند یک نمونه برای بازیکنان باشد که هرگز تسلیم نشوند. "

1070