پیام نیازمند: نیم نگاهی به رکورد حسینی دارم

پیام نیازمند: نیم نگاهی به رکورد حسینی دارم

پایگاه خبری فوتبالی- پیام نیازمند از کسب پیروزی مقابل رقیب همشهری و ششمین کلین شیت فصل بسیار خوشحال بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پیام نیازمند که یک بازی دیگر موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد و می تواند با بسته نگه داشتن دروازه اش در سه نیمه دیگر، از رکورد حسین حسینی عبور کند، در جمع خبرنگاران در رابطه با این موضوع بیان کرد: خب بله نیم نگاهی هم به این رکورد دارم. لطف بزرگی است که دروازه امان بسته مانده. بازی به بازی واقعا داریم لذت می بریم از روند رو به جلوی تیم. امیدواریم بعد از تعطیلات هم این روند حفظ شود.

نیازمند در واکنش به این موضوع که امیرقلعه نویی به بازیکنان گفته که برای تشویق ایسلندی پیش هواداران نروند، توضیح داد: نه امیرخان این حرف را نزد. گفتند از کادر فنی کسی نمی تواند برود که امیرخان گفت نه همه بروند. خدا را شکر از سال گذشته تا حالا لحظات خوبی اینگونه داشتیم. خیلی این تشویق دلچسب است.

او در مورد بازی بعدی سپاهان که مقابل پیکان در جام حذفی خواهد بود، بیان کرد: خب در این بازی فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. جام حذفی مشکل است. امیدوارم دست پر بیرون بیاییم و به مرحله بعد برویم.

نیازمند در مورد عملکرد بنیادی فر داور مسابقه بیان کرد: داوری خوب بود و مشکلی نداشت. البته ارسلان دو سه بار زد توی صورت ما.

سوال آخر از نیازمند در مورد تیم ملی بود که او ابراز امیدواری کرد تا در لیست جدید ویلموتس باشد.

7413