ویسی: برای خروج از این شرایط نیاز به یک پیروزی داریم

ویسی: برای خروج از این شرایط نیاز به یک پیروزی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدوارم از شرمندگی هواداران خارج شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل  تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از افتخارات فوتبالم این است که در  مربی تیمی هستم که هوادارانی خوب و قدرشناس دارد. امیدوارم خدا عمری بدهد و اینجا بمانم از شرمندگی دربیایم. درود می‌فرستم به هواداران واقعی فوتبال در بوشهر. بازی از نظر فنی برای ما نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بود.

سرمربی تیم شاهین شهرداری در مورد اینکه تیمش بدون برنامه بازی کرده و توپ در اختیار فولاد بوده است،‌ گفت: به خاطر شرایط تیم‌مان توپ را به حریف می‌دهیم و از ضد حمله‌ها استفاده می‌کنیم. این کار عمدی است که به زمین خودمان می‌آییم، ولی از لحاظ کیفیتی این قابلیت را تا از ضد حملات استفاده کنیم. ما می‌خواستیم ضد حمله بزنیم، اما کیفیت کافی را نداشیم. در لحظاتی هم توان‌مان را گذاشتیم تا پرس کنیم، این به کیفیت ما برمی‌گردد که توان بچه‌ها چقدر است. در کل این نوع بازی ماست، اما از بازی‌های قبلی بهتر بودیم. ما نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بودیم نه اینکه بگویم عالی بودیم، اما بهتر بودیم.

ویسی در واکنش به این موضوع که ابزار لازم برای کار در تیم را ندارد، عنوان کرد: این برمی‌گردد به کیفیت بازیکن، ما یکی‌دو ضد حمله هم زدیم اما این برای بردن کافی نیست و برای پیروزی باید بیشتر کار کنیم. مطمئناً کیفیت بازیکنان و تجربه ما نسبت به بقیه تیم‌ها پایین‌تر است و باید بهتر از این باشیم.

وی در خصوص مشکل تیمش گفت: مشکل ما سوای مسائل تاکتیکی و فنی که نمی‌خواهم آنها را توجیه کنم، مشکل روحی و روانی است. ما به یک برد نیاز داریم که برگردیم. در جام حذفی هم دیدید که ما در دو دقیقه دو گل خوردیم. قطعا به سه امتیاز نیاز داریم تا وضعیت‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری تصریح کرد: مشکل بحث بازیکن است که تاکتیک‌پذیر باشد یا خیر. ما بارها و بارها برای ضد حملات برنامه ریختیم، اما کیفیت لازم ارائه نمی‌شود. آن بازیکنی که باید باشد، نیست. شاید اگر آن موقعیت ما در ضد حمله گل می‌شد، همه چیز فرق می‌کرد.کیفیت بازیکن خیلی مهم است. با بازیکنی که نتواند مسائل فنی را ارائه کند قطعا به مشکل می‌خوردیم. ما به کیفیت فنی بهتر، مسائل روانی بهتر و بازیکن بهتر برای پیاده کردن برنامه‌های‌مان نیاز داریم.

7413