دست خالی میلان برای انتخاب جانشین جیامپائولو

دست خالی میلان برای انتخاب جانشین جیامپائولو

پایگاه خبری فوتبالی – لوچیانو اسپالتی گفته که مربی میلان نمی‌شود. جنارو گتوزو هم در صورتی به میلان برمی‌گردد که پائولو مالدینی و زوانیمیر بوبان از این تیم بروند.

گفته می‌شد اسپالتی گزینه اصلی میلان برای جانشینی مارکو جیامپائولو است، اما کوریره دلو اسپورت نوشته که این مربی سابق اینتر که قراردادش با این تیم هنوز تمام نشده، به هیچ وجه قصد ندارد به رقیب اینتر برود. اسپالتی گفته است: «این حرف‌ها چرند است. من با اینتر قرارداد دارم. بگذارید جیامپائولو کارش را انجام دهد. او ستاره نوظهور فوتبال ایتالیا است. من از فوتبال به دور هستم چون اینتر من را از فوتبال دور کرده است.»

این روزنامه درباره احتمال پیوستن گتوزو به میلان هم نوشته که تنها یک سناریو غیرمحتمل باعث بازگشت او خواهد شد، این که مدیران میلان از این تیم جدا شوند. مالدینی و بوبان در تابستان گفته بودند که حساب بلندمدتی روی گتوزو باز نمی‌کنند.

از سوی دیگر، آندری شوچنکو هم گفته می‌خواهد مربی تیم ملی اوکراین بماند و به این ترتیب، گزینه‌های اندکی برای جانشینی جیامپائولو وجود دارند. کلودیو رانیری شاید به سمپدوریا برود، و رودی گارسیا هم چهره‌ای به‌شدت منفور در میان طرفداران میلان است.

8444