دی‌ماریا: روزی که مسی ما را به گریه انداخت

دی‌ماریا: روزی که مسی ما را به گریه انداخت

پایگاه خبری فوتبالی – آنخل دی‌ماریا گفته لیونل مسی پس از شکست آرژانتین مقابل برزیل، در رختکن حرف‌هایی زده که همه را به گریه انداخته است.

آرژانتین در نیمه‌نهایی مقابل تیم میزبان کوپا آمه‌ریکا دو بر صفر شکست خورد. تیم لیونل اسکالونی البته توانست شیلی را ببرد و سوم شود، اما مسی و دی‌ماریا همچنان بدون جام ملی مامنده‌اند.

دی‌ماریا می‌گوید: «مسی پس از حذف مقابل برزیل حرف‌های زیبایی زد. مسی به ما گفت که باید به تیمی که ساخته‌ایم افتخار کنیم. او گفت که ما خیلی با هم نبوده‌ایم چون برخی بازیکنان پیش‌تر به تیم ملی دعوت نشده بودند. اما با این حال، انگار سال‌هاست که کنار هم هستیم.

او گفت که همه ما از روز نخست به یک سمت پارو می‌زدیم. او گفت که بسیار به بازیکنان جوان افتخار می‌کند که نسبت به پوشیدن پیراهن تیم تعهد نشان دادند، و اگر در کوپا آمه‌ریکا حاضر بوده‌اند، به دلیل این بوده که کاملا شایستگی‌اش را داشته‌اند.

زمانی که حرف‌هایش تمام شد، همه گریه می‌کردند چون حرف‌هایش به دل همه نشسته بود، به‌ویژه جوانان.

بازیکنان جوان آنهایی هستند که باید در همین مسیر ادامه دهند. کار برایشان آسان نیست. آنها باید کار کنند و دیر یا زود با تمام توان تلاش کنند. در این حالت بخت و اقبال با آنها یار خواهد بود.»

در آرژانتین از مسی انتقاد می‌شود که چرا با تیم ملی قهرمانی کسب نکرده است. دی‌ماریا می‌گوید: «انتقادات زیادی از او شد و حتی گفتند که او سرود ملی را نمی‌خواند. اما او حرفی نزد. این کوپا آمه‌ریکا فرق داشت. او خود را ثابت کرد. چیزی که من را شادتر کرد این است که دیدم او چطور مقابل جمع حرف زد، چطور با خبرنگاران صحبت کرد، و چه گفت. نکته مهم این است که لیو این‌طور آدمی است. من این مسی را دوست دارم.»

8444