آپارتمان 40 میلیون یورویی که بکام و همسرش در میامی خریدند

آپارتمان 40 میلیون یورویی که بکام و همسرش در میامی خریدند

سایت رسمی فوتبالی - در ماه های اخیر رسانه های انگلیسی اخباری در این باره که دیوید بکام ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد و همسرش ویکتوریا یک آپارتمان مجلل در میامی خریده اند، مطرح کرده بودند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس قرار است که به زودی فعالیت خود را به عنوان مدیر تیم  فوتبال اینتر میامی در لیگ آمریکا آغاز کند و به همین خاطر به همراه همسرش ویکتوریا محل زندگی خود را هم به آمریکا منتقل کرده است. حالا محل زندگی خانواده بکام مشخص شده و آنها قرار است که در خانه ای به ارزش بیش از 40 میلیون یورو زندگی کنند. خانه ای که آرشیتکت آن زها حدید بود که در سال 2016 فوت شد و اولین زنی است که جایزه پریتزکر که جایزه ای ویژه طراحان است را دریافت کرده است.

این آپارتمان که "موزه یک هزار" نام دارد، یکی از شیک ترین  و گران ترین اپارتمان های دنیاست و حالا مالکان سرشناسی به نام خانواده بکام را در خود خواهد دید. نمای خاص و ویژه این آپارتمان توسط حدید طراحی شده که دید بی نظیری نسبت به شهر دارد و برخی از قطعات آن در دبی طراحی شده و به میامی منتقل شده است.

این آپارتمان دوبلکس 1022 متری یک تراس بسیار بزرگ با دید 180 درجه دارد. در بالای این خانه، محلی برای فرود هلیکوپتر تعبیه شده تا این خانواده راحت رفت و آمد کنند، یک استخر در هوای آزاد نیز بخش دیگری از این آپارتمان است. سالن بدنسازی و چهار جای پارکینگ بخش های دیگری از این آپارتمان هستند.