اسکوچیچ: رویارویی با پرسپولیس در هر مرحله‌ای فرقی برای ما ندارد

اسکوچیچ: رویارویی با پرسپولیس در هر مرحله‌ای فرقی برای ما ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر بخواهیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم، چه الان چه بعداً، بالاخره باید این مراحل بگذرد و فرقی ندارد در این مرحله یا در فینال به این تیم بازی کنیم. 

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد سایپا را دیده‌ایم و برای این تیم احترام قائل هستیم، بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این بازی شانس بزرگی برای ما خواهد بود تا بتوانیم خود را به بالا بکشیم و امیدواریم بازیکنان این موضوع را درک کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: انتظار داریم هواداران از ما حمایت جانانه داشته باشند تا ما مقابل سایپا قوی‌تر ظاهر شویم.

اسکوچیچ با اشاره به وجود مشکلات مالی در روزهای گذشته در باشگاه صنعت نفت آبادان، یادآور شد: اما ما به دنبال این هستیم تا رفتار حرفه ای داشته باشیم، امیدوارم که بتوانیم یک بازی قوی و محکم مقابل سایپا انجام دهیم و قطعا به دنبال پیروزی هستیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار تمام نفرات رادر اختیار داریم، به قرعه این تیم در جام حذفی اشاره کرد و گفت: بازی‌های جام حذفی قابل پیش‌بینی نیست و همیشه در این بازی‌ها سوپرایز وجود دارد، درست است که پرسپولیس قدرتمند است ولی ما نشان دادیم که می‌توانیم مقابل این تیم خوب بازی کنیم و برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: شاید پرسپولیس قرعه خوبی نباشد اما ما نیز نباید گریه کنیم که چرا با این قرعه مواجه شدیم، اگر بخواهیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم، چه الان چه بعداً، بالاخره باید این مراحل بگذرد و فرقی ندارد در این مرحله یا در فینال به این تیم بازی کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال سایپا به دلیل تأخیر در پرواز این تیم به آبادان از حضور در این نشست بازماند.

4344