حمله برادر اینسینیه به آنچلوتی: تو ترسو هستی

حمله برادر اینسینیه به آنچلوتی: تو ترسو هستی

پایگاه خبری فوتبالی - برادر لورنزو اینسینیه به دلیل حذف این بازیکن از فهرست ناپولی در دیدار شب گذشته برابر خنک به کارلو آنچلوتی حمله کرده و مدعی شد که او یک مربی ترسوست. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم ناپولی و خنک شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. اینسینیه در میان شگفتی بسیاری از فهرست ناپولی برای این دیدار خط خورده بود و آنچلوتی پس از بازی مدعی شد که کاپیتان این تیم به اندازه کافی در تمرینات خوب و سریع نبوده است. با این حال برادر این بازیکن چندان از صحبت های مربی و اتفاق که رخ داده راضی نبود و نارضایتی خود را با انتشار پستی در اینستاگرام به نمایش گذاشت. آنتونیو در صفحه خود نوشت: " او حتی شجاعت لازم برای گفتن حقیقت را ندارد. لورنزو یک گل یا پاس گل در هر 63 دقیقه در کارنامه خود دارد. بله درست است او خیلی سریع و خوب نبوده است... "

این پست مدت کمی پس از انتشار پاک شد اما صدها نفر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام آن را دیده بودند. حالا باید دید که واکنش سرمربی ناپولی به این اتفاق در قبال بازیکن 28 ساله خود چه خواهد بود. ناپولی باید روز شنبه در چارچوب رقابت های سری آ به مصاف تورینو برود. 

1070