پیش بازی شهرخودرو - پرسپولیس/ یحیی به پرسپولیس رسید

پیش بازی شهرخودرو - پرسپولیس/ یحیی به پرسپولیس رسید

پایگاه خبری فوتبالی – آیا شهرخودرو می‌تواند طلسم پرسپولیس را بشکند؟

به گزارش فوتبالی، مهمترین بازی هفته ششم در شرایطی در مشهد برگزار می‌شود که شهرخودرو(پدیده سابق) تا امروز موفق به شکست پرسپولیس نشده و یحیی گل‌محمدی و شاگردانش که امسال یکی از مدعیان قهرمانی هستند، امیدوارند بالاخره این طلسم را بشکنند تا هم بعد از دو هفته ناکامی در کسب برد، دوباره پیروز میدان شوند هم اینکه شانس صدرنشینی در پایان هفته ششم را هم داشته باشند. 

آنطرف میدان هم پرسپولیس انگیزه زیادی برای این بازی دارد. اگر چه کالدرون برنده دربی شده اما مقابل دو مدعی دیگر یعنی تراکتور و سپاهان شکست خورده و قطعا از شایعاتی که حاکی از علاقه برانکو برای بازگشت به پرسپولیس است، با خبر شده. او اگر چه حمایت کامل باشگاه را دارد اما بعد از شکست به سپاهان، انتقادات از او شروع شده و می‌داند که اگر از شهرخودرو هم امتیاز نگیرد، کار برای او به مراتب سخت تر خواهد شد.

آمار ضعیف یحیی: سرمربی شهرخودرو در 4 تقابل آخرش با پرسپولیس بازنده بوده و آخرین باری که موفق به بردن تیم سابقش شده مربوط به 4 فصل قبل است.

چهره‌های ویژه: اول از همه یحیی گل‌محمدی که بعد از جدایی برانکو از پرسپولیس گزینه اصلی سرمربیگری این تیم بود اما فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو اجازه جدایی به او را نداد. بعد از یحیی نوبت به سروش رفیعی می‌رسد که توسط گابریل کالدرون از پرسپولیس کنار گذاشته شد و برای بازی فردا انگیزه بسیار زیادی دارد. تقابل مهدی رحمتی با پرسپولیس هم یکی دیگر از جذابیتهای این بازی خواهد بود.

غایبان: بزرگترین غایب این بازی شجاع خلیل‌زاده است که به دلیل محرومیت توسط کمیته انضباطی این بازی را از دست داده. فرشاد احمدزاده هم دیگر غایب پرسپولیس در این بازی است

نتیجه هفته گذشته: شهرخودرو با نفت مسجدسلیمان به تساوی 1-1 رسید و پرسپولیس با نتیجه 0-2 به سپاهان باخت.

وضعیت در جدول: شهرخودرو با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد و پرسپولیس 9 امتیازی تیم چهارم جدول است.

جمعه ۱۲ مهر ۹۸

ورزشگاه  امام رضا (ع)  ساعت:  ۱۸:۱۵

شهر خودرو مشهد– پرسپولیس تهران

داور: پیام حیدری

کمک ها: محمدرضا منصوری – رحیم شاهین

1984