سوارز: ما بهترین باشگاه دنیاییم، هرگز دست از جنگیدن برنداشتم

سوارز: ما بهترین باشگاه دنیاییم، هرگز دست از جنگیدن برنداشتم

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز معتقد است که بارسلونا بهترین باشگاه دنیاست است و مدعی شد که به عنوان یک مهاجم هرگز دست از جنگیدن برنداشته است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان با نتیجه 2 - 1 برابر اینتر به پیروزی رسید. هر دو گل این تیم در این دیدار را لوییس سوارز به ثمر رساند تا بار دیگر ثابت کند که هنوز از شرایط خوبی برخوردار است و جز مهاجمان درجه یک لیگ های اروپایی به حساب می آید. سوارز پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این پیروزی برابر یک حریف مستقیم بسیار با ارزش بود. ما خوب واکنش نشان دادیم و توانستیم اشتباهاتی که در نیمه اول مرتکب شده بودیم را برطرف کنیم. می دانستیم که اگر به همان روش بازی ادامه می دادیم احتمالا شکست می خوردیم. ما صبور بودیم و این نکته مهمی بود چرا که توانستیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم. سوارز در نیمه دوم به ما گفت که باید در زمان پرس کردن منسجم تر باشیم. به همین دلیل است که مربی داریم تا بتوانیم این اشتباهات را تصحیح کنیم. باید از تیم رقیب نیز تمجید کنم که بازیکنان بسیار سریعی داشت و از هر فضایی که ایجاد می شد، نهایت استفاده را می برد. "

سوارز در این فصل آمار گلزنی خوبی از خود به جای نگذاشته است اما همواره تلاش خود برای رسیدن به این آمار را انجام می دهد. او در این باره گفت: " وقتی مهاجم هستی باید همیشه تلاش کنی که با گلزنی و ارسال پاس گل به تیم خود کمک کنی. من به سختی تمرین می کنم و هرگز دست از جنگیدن برنداشتم. بارسلونا بهترین باشگاه دنیاست و همه چیز به دقت در آن مورد بررسی قرار می گیرد. باید قدرتمند و متمرکز باشیم و بدانیم که می توانیم پیروز باشیم. باید با این ذهنیت به رقابت های این فصل لیگ قهرمانان قدم بگذاریم. "

1070