دادگان: فردوسی پور از من حلالیت طلبید

دادگان: فردوسی پور از من حلالیت طلبید

پایگاه خبری فوتبالی- محمد دادگان از حلالیت طلبیدن عادل فردوسی پور می گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، محمد دادگان درباره برنامه نود و عادل فردوسی پور گفت: من نمی‌گویم عادل فردوسی‌پور برای فوتبال مفید نبوده اما شبهاتی هم داشته. خودم زمانی که عادل کار مشخصی در تلویزیون نداشت، بازی‌ها را تفسیر می‌کردم. او وقتی آمد، آنهایی که این همه به او دور دادند و بزرگش کردند- با تکیه بر توانایی‌هایش- به او هم می‌گفتند که چه‌کار کن و چه‌کار نکن. اما فردوسی‌پور در طول سال‌ها کار در برنامه 90 نشان داد که تصمیم‌های درستی می‌گیرد و شاید همین عدم پذیرش دخالت‌ها باعث کنار گذاشتن او شد.
وی ادامه داد: من بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بودم، کارشناس ارشد صدا و سیما بودم، رئیس فدراسیون فوتبال بودم و مدیر تیم‌های ملی نیز همینطور. در این مدت یک بار به برنامه نود رفتم ولی هر کسی از در صدا و سیما رد می‌شد به برنامه می‌رفت. چرا؟ چون به او گفته بودند دادگان را نیاور. دو، سه روز بعد از آن برنامه معروف نود که مصاحبه کردم، عادل با من تماس گرفت که مشهد بودم. حالا که او در تلویزیون نیست این حرف را می‌زنم. اگر فعالیت او ادامه داشت هرگز این صحبت‌ها را مطرح نمی‌کردم. به من گفت آقای دادگان مرا حلال کن و ببخش. گفتم اما تو برنامه مرا ابتر کردی. آمار پیامک‌های من بیشتر از 4 میلیون بود اما تو در نیم ساعت پایانی برنامه دیگر تعداد را اعلام نکردی. گفت آقای دادگان در گوش من گفتند که آمار شما را نخوانم چون آمار شما خیلی بالاتر از این حرف‌ها بود. 

در انتها گفت: البته این را هم بگویم که عادل یک روز گفت پربیننده‌ترین برنامه من در تمام این سال‌ها برنامه آقای دادگان بود اما باز هم رقم واقعی را نخواند.

4344