بارسلونا 2 – اینتر یک: برد بسیار سخت!

بارسلونا 2 – اینتر یک: برد بسیار سخت!

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا با نمایش درخشان لیونل مسی و لوییس سوارز توانست اینتر را در دیداری بسیار دشوار، دو بر یک شکست دهد.

روملو لوکاکو در این بازی غایب بود و لائوتارو مارتینز در کنار الکسیس سانچز قرار گرفته بود. بارسلونا هم ساموئل اومتیتی، جوردی آلبا، جونیور فیرپو و آنسو فاتی را نداشت، و لیونل مسی هم برای دومین بار در طول این فصل در ترکیب ثابت قرار گرفته بود. حضور مسی در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

اینتر بازی را عالی آغاز کرد و در دقیقه 3 به گل رسید. توپ به شکلی تصادفی به مارتینز رسید و او با عبور از کلمان لنگله، ضربه‌اش را به کنج دروازه مارک آندره تر اشتگن زد. او تبدیل به اولین بازیکن اینتر پس از سال 1970 شد که در نوکمپ گل می‌زند.

اینتر در ضدحملات خطرناک بود و در دقیقه 26 هم آنتونیو کاندروا دروازه بارسلونا را باز کرد، هرچند که گل او آفساید بود. کمی بعد ضربه نیکولو بارلا با برخورد به مدافع بارسا از بالای دروازه به بیرون رفت.

لائوتارو مارتینز سپس یک ضربه سر عالی زد که با واکنش فوق‌العاده تر اشتگن گل نشد.

در اوایل نیمه دوم، آرتورو ویدال به جای سرخیو بوسکتس به زمین رفت و روند بازی برگشت. سانتر ویدال در دقیقه 58 به لوییس سوارز رسید و او از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه والی تماشایی توپ را به گل تبدیل کرد.

بارسلونا دست به حملات گسترده زده بود و اینتر به دفاع می‌پرداخت. سرانجام حملات بارسا به گل پیروزی این تیم منجر شد. مسی حرکتی عالی از بین مدافعان حریف انجام داد، و توپ را به سوارز سپرد. لمس توپ او باعث شد که از دیه‌گو گودین عبور کند و سپس دروازه سمیر هاندانوویچ را در موقعیت تک به تک باز کند.

8444