چرا هم‌بازی دولبرگ در نیس ساعت او را دزدید؟

چرا هم‌بازی دولبرگ در نیس ساعت او را دزدید؟

پایگاه خبری فوتبالی – لامین دیابی-فادیگا گفته که به دلیل حسادت ساعت کسپر دولبرگ را دزدیده است. این کار او باعث شد که باشگاه نیس قرارداد او را فسخ کند.

دیابی-فادیگا ساعت 70هزار یورویی (حدود 900 میلیون تومانی) دولبرگ را حدود دو هفته پیش از رختکن نیس به سرقت برد. دولبرگ به پلیس شکایت کرد و بعد مشخص شد که هم‌تیمی 18ساله او مسئول این سرقت بوده است.

دیابی-فادیگا در توییتر به دلیل این کارش عذرخواهی کرده است: «پس از بمباران اخیر در رسانه‌ها، تصمیم گرفتم که حرف خودم را بزنم. من اول از همه از طرفداران و آنهایی که عاشق نیس هستند عذرخواهی می‌کنم. بسیاری از آنها از من حمایت کردند و از زمانی که اولین بازی حرفه‌ای‌ام را انجام داده‌ام، به من محبت داشته‌اند. من به عنوان جوانی محلی در 14سالگی به این باشگاه پیوستم. واکنش‌ها نشان می‌دهد که آنها چقدر از من ناامید شده‌اند و من باید توضیح بدهم.

من فصل گذشته با افتخار پیراهن تیم محبوب دوران کودکی‌ام را در لیگ 1 پوشیدم. متاسفانه چند ماه مصدوم بودم و برگشتنم به میادین به دلیل کارت قرمزی که در مسابقات نوجوانان گرفتم به تعویق افتاد. این موضوع روی من از نظر روانی تاثیر گذاشت، و این در تقابل محض با موفقیت‌ها و جذابیت کسپر، هم‌تیمی‌ام بود. من این ساعت او را بدون دلیل برداشتم. البته شاید دلیلش هم کمی حسادت بود. من به جای آن که تلاش کنم در میدان با او رقابت کنم، واکنشی احمقانه نشان دادم.

کارهای من به دلیل این نبود که بخواهم سود مالی کنم، بلکه از روی ناراحتی بود و این که قدر من دانسته نمی‌شود. البته من تنها 18 سال دارم، اما سن نباید بهانه باشد. به این ترتیب از همه عذر می‌خواهم.»

8444