نوری: از کار کردن با دنیزلی خاطرات خوبی دارم

نوری: از کار کردن با دنیزلی خاطرات خوبی دارم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد نوری، کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در پرسپولیس شاگرد مصطفی دنیزلی بودم و از کار کردن با این مربی خاطرات خوبی دارم.

به گزارش فوتبالی، محمد نوری با اشاره به درگذشت جعفر کاشانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در ابتدا وظیفه خودم می‌دانم که درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده ایشان، جامعه فوتبال، خصوصاً پرسپولیسی‌ها تسلیت بگویم. کاشانی فردی تحصیلکرده بود که زحمات زیادی برای فوتبال ایران و پرسپولیس کشید.

وی همچنین در مورد دیدار تیمش برابر تراکتور تأکید کرد: تراکتور تیم خوب و پرمهره‌ای است که یک مربی باتجربه مثل مصطفی دنیزلی دارد. در پرسپولیس شاگرد دنیزلی بودم و از کار کردن با این مربی خاطرات بسیار خوبی دارم. ما بازی بسیار سختی در تبریز در پیش داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا امتیاز بگیریم. ما تیمی سختکوش هستیم و فوتبال را محکم بازی می‌کنیم. قطعاً تمام هدف‌مان این است که دست پر از تبریز برگردیم.

کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه هدف آنها بقا در لیگ برتر است، عنوان کرد: بضاعت تیم ما طوری است که ابتدا برای بقا در لیگ برتر می‌جنگیم. هدف بعدی‌مان هم این است که خوب نتیجه بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. بازیکنان ما هم فراتر از حد انتظار تلاش می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم مدعی اول قهرمانی در لیگ امسال است؟»، گفت: معمولاً تیم‌هایی قهرمان می‌شوند که قدرت مالی بالایی دارند. تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و پدیده پنج مدعی اصلی هستند که یکی از این تیم‌ها قهرمان خواهد شد.

نوری که در رقابت‌های این فصل تا لان سه گل برای تیم پارس جنوبی به ثمر رسانده است، تصریح کرد: سعی می‌کنم به محوطه جریمه حریفان اضافه شوم و از تجربه‌ام استفاده کنم. گل‌هایی که زدم نتیجه تلاش بازیکنان است و امیدوارم این گل‌ها تداوم داتشه باشد.