بایرامی: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس

بایرامی: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: فصل گذشته به استقلال و پرسپولیس گل زدم و امیدوارم این اتفاق در فصل جاری هم رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، مهرداد بایرامی در گفت‌وگویی، با اشاره به وضعیت بحرانی گل‌گهر در آستانه بازی با استقلال و اینکه آنها نتایج ضعیفی گرفته‌اند، گفت: متأسفانه تیم ما خوب امتیاز نگرفته است. وقتی تیمی تازه به لیگ برتر می‌آید ممکن است با چنین شرایطی در ابتدای لیگ مواجه شود. استقلال هم مثل ما امتیاز گرفته و اعتقادم این است که می‌توانیم این شرایط را تغییر دهیم. ما در این چند بازی گاهی اوقات بدشانس بودیم و البته برخی مواقع هم داوری به ضرر گل‌گهر بود، ولی امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم. از هواداران گل‌گهر و مردم سیرجان هم تشکر می‌کنم که تیم را حمایت می‌کنند. هدف ما خوشحال کردن آنهاست.

وی با اشاره به دیدار هفته ششم برابر استقلال تأکید کرد: بازیکنان ما برای این بازی انگیزه زیادی دارند و لحظه‌شماری می‌کنیم تا برابر استقلال قرار بگیریم. تمام هدف ما این است که دست پر زمین را ترک کنیم هر چند که می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. استقلال تیم باکیفیتی است که بازیکنانی خوب و یک مربی بادانش دارد، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

بایرامی در پاسخ به این پرسش که «آیا محرومیت هواداران استقلال به سود گل‌گهر نیست؟» تصریح کرد: ما دوست نداشتیم هواداران استقلال محروم شوند. این تیم بابت نتایجی که گرفته تحت فشار قرار دارد و محروم نبودن تماشاگران، کار استقلال را سخت‌تر می‌کرد. از طرفی بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر چندان جالب نیست.

مهاجم گل‌گهر در مورد احتمال باز کردن دروازه استقلال در بازی روز جمعه گفت: فصل گذشته هم به استقلال گل زدم و هم به پرسپولیس. تا به حال دو بار به استقلال گل زدم و دوست دارم این آمار را بهتر کنم.

7655