وینیسیوس: کلوب بروژ تنها دو موقعیت داشت و دو گل زد

وینیسیوس: کلوب بروژ تنها دو موقعیت داشت و دو گل زد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید، معتقد است که کلوب بروژ در دیدار شب گذشته تنها دو موقعیت داشته و از همان دو موقعیت استفاده کرده و بازیکنان این تیم باید جلوی تکرار چنین اشتباهاتی را بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شب گذشته در کمال ناباوری و در ورزشگاه خانگی خود با دو گل از کلوب بروژ عقب افتاد اما در نهایت توانست این بازی را به تساوی 2 - 2 بکشاند. وینیسیوس جونیور در این بازی در ترکیب ثابت قرار نداشت و در نیمه دوم به جای لوکاس وازکز وارد میدان شد. تیبو کورتوا کورتوا عملکرد بسیار بدی در این بازی داشت و از 3 شوت در چارچوب دو گل دریافت کرد تا بین دو نیمه تعوض شده و جای خود را به آرئولا بدهد. وینیسیوس پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما باید بیشتر تمرکز کنیم تا دیگر چنین اشتباهاتی پیش نیاید. آنها دو موقعیت گل به دست آوردند و روی همین دو موقعیت توانستند دو گل به ثمر برسانند. "

آلفونس آرئولا بین دو نیمه جانشین کورتوا شد و در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک موقعیت بسیار خوب را مهار کرد تا اختلاف از دو گل بیشتر نشود. وینیسیوس در این باره گفت: " آرئولا بسیار بازیکن خوب است و توانست در نیمه دوم کلین شیت کند. زیدان به ما گفت که تنها باید کاری که می دانیم را انجام دهیم. فکر می کنم ما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم اما در نیمه اول اینطور نبود. "

1070