کری ستاره بایرن به سبک آرسنال: شمال لندن قرمز است!

کری ستاره بایرن به سبک آرسنال: شمال لندن قرمز است!

پایگاه خبری فوتبالی - سرژ گنبری در دیدار شب گذشته برابر تاتنهام 4 گل از 7 گل بایرن را به ثمر رساند و با اشاره به پیشینه حضور خود در آرسنال در توییتر خود با شعار همیشگی این تیم برای تاتنهام کری خواند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان میزبان بایرن مونیخ بود و موفق در دقایق ابتدایی بازی نیز به گل برسد اما جاشوا کیمیچ و روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بایرن را پیروز به رختکن فرستادند. در نیمه دوم اما شرایط فرق کرد و آتش بازی بایرن در لندن منجر به نتیجه 2 - 7 به سود این تیم شد. گنبری که از آکادمی آرسنال رشد کرده و به بوندس لیگا منتقل شده است موفق 4 گل برای تیم خود در این دیدار به ثمر برساند. او پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپرت اظهار داشت: " بیان احساساتم پس از کسب چنین نتیجه ای کار دشواری است. هیچکدام از ما تصور نمی کردیم این اتفاق رخ دهد. به ثمر رساندن 4 گل نیز احساس بی نظیری است. فکر می کنم تمامی هواداران آرسنال نیز از این بازی لذت بردند! مشخصا این نتیجه برای ما بسیار خوب بود و ما از شبی که گذراندیم لذت بسیاری بردیم. "

بازیکن تیم ملی آلمان پس از بازی نیز با اشاره به رقابت بین دو تیم آرسنال و تاتنهام و با استفاده از کری معروف آرسنالی ها در صفحه رسمی توییتر خود با انتشار عکس های بازی شب گذشته نوشت: " شمال لندن قرمز است!!! " 

1070