برابری رونالدو با رکورد رائول: گلزنی برابر 33 تیم متفاوت

برابری رونالدو با رکورد رائول: گلزنی برابر 33 تیم متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با گلزنی در دیدار شب گذشته برابر بایرلورکوزن موفق شد با یک رکورد جدید که در اختیار رائول گونزالس بود نیز برابری کند. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دقیقه 88 تیر خلاص یوونتوس را با به ثمر رساندن سومین گل به بایرلورکوزن زد تا در ورزشگاه خانگی خود با یک نتیجه مطمئن بازی را به پایان برده باشند. این گل بدین معنا بود که رونالدو حالا برابر 33 رقیب متقاوت در لیگ قهرمانان گلزنی کرده و توانسته به رکورد رائول، اسطوره باشگاه رئال مادرید، برسد. با این حال این موضوع آرامش چندانی به رونالدو نمی دهد چرا که لیونل مسی، رقیب بزرگ او و فوق ستاره بارسلونا، برابر 32 تیم متفاوت گلزنی کرده و می تواند خیلی راحت به این رکورد نیز دست پیدا کند چرا که امشب بارسلونا برابر اینتر قرار خواهد گرفت که تا به حال گلی از مسی دریافت نکرده است. 

رونالدو همچنان به درخشش خود با یوونتوس در دومین فصل حضور خود در این تیم ادامه می دهد. این بازیکن 34 ساله در 7 دیداری که در این فصل در تمامی رقابت ها با پیراهن یوونتوس انجام داده موفق شده 4 گل به ثمر برساند و روز گذشته اولین گل خود در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان را نیز به ثمر رساند. آنها هفته آینده در رقابت های سری آ یک دیدار سخت با اینتر، صدرنشین جدول، در پیش دارند که می تواند فینال زودهنگام فصل لقب بگیرد.

1070