شب فاجعه بار کورتوا: از هو شدن تا تعویض بین دونیمه

شب فاجعه بار کورتوا: از هو شدن تا تعویض بین دونیمه

پایگاه خبری فوتبالی- تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید شب فاجعه باری را در مصاف امشب تیمش مقابل کلوب بروژ پشت سرگذاشت. او در شرایطی در نیمه اول مسابقه دو گل از بازیکن بروژ دریافت کرد که روی صحنه هر دو گل می توانست تاثیرگذارتر ظاهر شده و موقعیت گلزنی را از بازیکن حریف بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، کورتوا باید هرچه زودتر این بازی را فراموش کند. او دربازی امشب تیم رئال مقابل بروژ، اصلا شب خوبی را پشت سرنگذاشت و از محبت هواداران تیمش نیز بی بهره بود. او که مقابل تیمی از سرزمین مادری اش به میدان رفته بود، می توانست در هردو صحنه مانع از گلزنی بوناونتوره شود.

برروی صحنه گل اول، جایگیری کورتوا مناسب نبود و مجبور شد تا چند قدم به عقب برگردد. بعد از آن هم در مهار ضربه بوناونتوره بدشانسی آورد و حتی خود مهاجم بروژ هم نفهمید که توپ چطور به صورت تصادفی به او برگشت. در صحنه گل دوم بروژ، کورتوا واکنش کندی داشت و بوناونتوره دوباره با بهره گیری از لغزش این دروازه بان بلژیکی توپ را وارد دروازه کورتوا کرد.

کورتوا در این بازی، عملکرد خوبی که در هفته های اخیر از او شاهد بودیم را به نمایش نگذاشت و همین باعث شد تا با سوتهای انتقادی هواداران رئال که گویا صبرشان نسبت به کورتوا سرآمده بود روبرو شد. در نهایت ، درپایان نیمه اول، زیدان تصمیم گرفت تا کورتوا را تعویض کرده و آرئولا دروازه بان فرانسوی تیمش را به میدان فرستاد. طبق گفته منابع آگاه باشگاه مادریدی، کورتوا در بین دو نیمه دچار سرگیجه و دل درد شده بود. مارسلو هم با شروع نیمه دوم به جای ناچو وارد زمین شد و به نظرمی رسد که ناچو هم دچار مصدومیت از ناحیه زانوی چپ شده است.

دیگر بازیکنی که با سوتهای انتقادی هواداران رئال روبرو شد، لوکاس وازکز جوان بود که در نیمه اول چند بار توپ را از دست داد و موقعیتهای تک به تک فراوانی را از دست داد. او در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت ولی در دقیقه 66 زیدان او را با وینیسیوس تعویض کرد که در هنگام تعویض وازکز هم هواداران حاضر در برنابئوبرای این بازیکن جوان سوت زدند.

6363