همسر موراتا: شخصیت آلوارو به خاطر من کامل‌تر شد

همسر موراتا: شخصیت آلوارو به خاطر من کامل‌تر شد

سایت رسمی فوتبالی-  آلیس کمپلو، همسر ایتالیایی آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو مادرید و تیم ملی ایتالیا در مورد رابطه این زوج صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، موراتا در تابستان 2017 در ونیز با آلیس ازدواج کرد و این دو در حال حاضر دو فرزند دارند. همسر موراتا در این مصاحبه در این باره که ازدواج چه تاثیری روی شخصیت او و آلوارو گذاشته، بیان کرد:" خیلی چیزها تغییر کرده است. هر دوی ما تغییراتی داشته ایم و فهمیدیم که با بالا رفتن سن باید شخصیت متفاوتی داشته باشیم. هر دو چیزهای زیادی به هم یاد دادیم. برایم واضع است که حضور کنار من روی شخصیت آلوارو خیلی تاثیرگذار بوده و او بسیار پخته تر شده است. حضور کنار هم برای ما اتفاق بسیار زیبایی است. یادم است که در برخی لحظات اوضاع خیلی سختی داشتم چرا که پول همه چیز نیست. او اما در کنار من بود و عشقی که به من داشت را ثابت کرد."

همسر مهاجم اسپانیایی در ادامه بیان کرد:" بارداری بسیار سختی داشتم و نمی توانستم از تخت بیرون بیایم. اوضاع برای آلوارو هم از نظر فوتبالی مشکل بود چرا که از ناحیه کمر احساس درد می کرد و باید در یک تخت کوچک در بیمارستان می خوابید. او یاد گرفته بود که آشپزی کند و به خاطر من، مردتر شد و من هم به خاطر او شخصیت بهتری پیدا کردم. به همین خاطر حالا دوست دارم که باز هم باردار شوم چرا که در لحظات سخت من و او احساس نیروی بیشتری پیدا می کنیم."

آلیس در مورد معرفی کردن موراتا به خانواده اش هم صحبت کرد:"یادم است که وقتی آشنا شدیم 20 ساله بودم.  پدرم خیلی نگران بود. نمی دانست که با چه کسی آشنا شده ام و وقتی عکسم را در روزنامه های مختلف دید گفت که مراقب باشم چرا که وارد ماجرای مشکلی شده ام اما وقتی آلوارو را از نزدیک دید حس خیلی بهتری پیدا کرد."