اتوئو: بارسلونا یا اینتر؟ بهترین دورانم در مایورکا بود!

اتوئو: بارسلونا یا اینتر؟ بهترین دورانم در مایورکا بود!

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اتوئو دوران موفقی را در چند باشگاه بزرگ اروپایی پشت سر گذاشته اما اعتقاد دارد که بهترین دورانش در رئال مایورکا بوده است. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن کامرونی در هر دو باشگاه اینتر و بارسلونا به میدان رفته و با پیراهن این دو تیم قهرمانی های زیادی را به دست آورده است. او در آستانه دیدار اینتر و بارسا در ورزشگاه نیوکمپ در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان به روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت گفت: " بارسلونا جایی بود که به من اجازه داد که رویای میلیون ها کودک آفریقایی را بسازم و به آنها نشان دهم که همه چیز در زندگی امکان پذیر است. اینتر به این موضوع اعتبار داد و مهمترین نکته این بود که من دو سه گانه متوالی با دو تیم متفاوت را به دست آوردم. هیچکس مجبور نیست به ایتالیا سفر کند. افرادی که رنگین پوست هستند در این کشور و لیگ ایتالیا به مشکل خواهند خورد. من نیز سعی می کردم به حرف های آنها گوش ندهم. "

با این حال اتوئو در آستانه این بازی حساس حاضر به انتخاب بین یکی از این دو تیم بزرگ اروپایی نشد و در پاسخ به این سوال یک جواب سوپرایز کننده داد. او گفت: " بهترین دوران من در مایورکا بود. اما اگر بخواهم فقط بین اینتر و بارسا انتخاب کنم باید بگویم که 50 - 50 بوده است. "

1070