دروازه بان بلژیک: هازارد ستاره رئال مادرید خواهد شد

دروازه بان بلژیک: هازارد ستاره رئال مادرید خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - سیمون مینیوله با تمجید از کیفیت بازی ادن هازارد می گوید که اطمینان دارد این بازیکن با موفقیت بسیار تبدیل به ستاره رئال مادرید خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی جدا شده و به رئال مادرید پیوست تا به رویای کودکی خود دست پیدا کند. اما مصدومیت و اضافه وزن دو عاملی بودند که باعث شدند این بازیکن نتواند درخشش مورد انتظار را با پیراهن رئال داشته باشد. این بازیکن تنها در 4 بازی در تمامی رقابت ها برای تیم زیدان به میدان رفته و هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان نیز نشده است. مینیوله در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر رئال مادرید درباره هم تیمی خود در تیم ملی بلژیک گفت: " او یک ستاره جهانی است. من از کیفیت بازی او باخبر هستم و می دانم که چطور در بالاترین سطح بازی می کند. حالا او در تیمی جدید است و نیاز به زمان دارد اما من اطمینان دارم که بسیار موفق شده و به ستاره رئال مادرید تبدیل خواهد شد. "

دروازه بان بلژیکی همچنین درباره تیبو کورتوا، دروازه بان تیم ملی این کشور و رئال مادرید، گفت: " کورتوا پس از دیدار برابر پاریسن ژرمن هفته های سختی را پشت سر گذاشت اما به سطح آمادگی خود بازگشته است. او یک دروازه بان تراز اول است که همیشه جایگیری خوبی دارد. او تمام ویژگی هایی که یک دروازه بان رئال مادرید به آنها نیاز دارد را داراست. رئال تیم خوبی است و هرگز زمان خوبی برای رویارویی با آنها وجود ندارد. ما می دانیم که بازی سختی در پیش داریم و حضور در برنابئو این بازی را سخت تر می کند. آنها بهتر هستند و ما این را پذیرفته ایم. "

1070