میهایلوویچ: نوعی اضطراب در بین بازیکنان میلان حاکم است

میهایلوویچ: نوعی اضطراب در بین بازیکنان میلان حاکم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو تن به تساوی یک - یک داد تا با 10 امتیاز رده‌ای بهتر از یازدهمی نصیبش نشود.

سینیشا میهایلوویچ پس از چهارمین تساوی شاگردانش در فصل جاری سری A با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی پس از اینکه در نتیجه از تورینو پیش افتادیم بازی را رها کردیم. شاید به این خاطر بود که پس از گلزنی عصبی شدیم. ما همیشه تنها به مدت یک نیمه یا کمی بیشتر از آن عالی بازی می‌کنیم.

وی افزود: پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم مجدداً به بازی برگشتیم و بازی معمول خودمان را به نمایش گذاشتیم. به هر حال در تیم نوعی اضطراب حاکم است و باید از این پس مشکل‌مان را برطرف کنیم. ما میلان هستیم و باید باهوش‌تر از این بازی کنیم.

سرمربی صربستانی روسونری در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال دو امتیاز در تورین از دست دادیم. درک می‌کنم که هواداران از وضعیت موجود تیم رضایت ندارند، ولی باید بگویم که ما نیز همانند آنها از این شرایط راضی نیستیم. در هر صورت باید برای پیشرفت و بهبود وضعیت تیم بکوشیم.

انتهای پیام/