ژاوی: از دیدار با پرسپولیس درس گرفتیم/ دوست داریم با لیورپول بازی کنیم

ژاوی: از دیدار با پرسپولیس درس گرفتیم/ دوست داریم با لیورپول بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- تیم های السد قطر و الهلال عربستان فردا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: ما برای این دیدار به بهترین شکل آماده شدیم، ما از قدرت تیم الهلال آگاهیم و می دانیم آنها یکی از بهترین تیم های قاره آسیا هستند. حمایت هواداران در بازی بسیار اهمیت دارد، همانگونه که در بازی با النصر آنها به ما کمک کردند که بتوانیم پیروز شویم.

 

وی در ادامه نیز افزود: ما چیزهای زیادی از بازی با پرسپولیس در نیمه نهایی فصل قبل یاد گرفته ایم، اگرچه وقتی مربی هستید یا بازیکن این مسائلی فرق دارد، سعی می کنیم فردا پیروز شویم تا تیم ما را به عنوان یک تیم برنده بازهم شناخته شود.

ژاوی در انتها نیز  درباره غیبت پدرو میگوئل گفت: طبیعی است که فشار احساس کنیم چه در قطر بازی کنیم و چه در خارج از قطر. پدرو یک بازیکن مهم برای ماست اما بازیکنان دیگری هم داریم که می توانند جای خالی او را به خوبی پرکنند.


وی در انتها نیز درباره احتمال قرارگیری برابر لیورپول در صورت قهرمانی در آسیا گفت: ما امیدوار هستیم برابر تیم های بزرگی چون لیورپول بازی کنیم، نیمه نهایی هستیم و برای قهرمانی تلاش می کنیم و در این صورت در مرحله یک چهارم برابر لیورپول قرار می گیرند و این فلسفه بازی مارا تغییر نخواهد داد.

7413